  • 1. Data: 2014-02-06 21:40:50
    Temat: trasa Trójmiasto - Świecko
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam,

    Wybieram się z Trójmiasta (no prawie, bo z Pruszcza Gd.) w drogę przez
    Świecko. Którędy najlepiej? Na pewno A1 i A2, ale w którym miejscu
    opuścić A1 i gdzie wjechać na A2? Priorytetem jest czas i spokój
    podróży, jadę w nocy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2014-02-06 22:42:25
    Temat: Re: trasa Trójmiasto - Świecko
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Wybieram się z Trójmiasta (no prawie, bo z Pruszcza Gd.) w drogę
    przez Świecko. Którędy najlepiej?

    Targeo pokazuje A1-Świecie-Bydgoszcz-Inowrocław-Gniezno-Poznań
    Wschód-A2, ok 6 godz bez przystanków. Z A1 zjeżdżasz w Nowych Marzach,
    na A2 wjeżdżasz w Poznań Wschód. Odcinka Bydgoszcz-Poznań Wschód nie znam.

    Szerokiej i bezpiecznej drogi
    MJ

  • 3. Data: 2014-02-07 07:50:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-06 21:40, LEPEK pisze:
> [...]
    > Świecko. Którędy najlepiej? Na pewno A1 i A2, ale w którym miejscu
    > opuścić A1 i gdzie wjechać na A2? Priorytetem jest czas i spokój

    To i ja się podczepię:
    Planuję jechać z Gdyni do Sopotu.
    Którędy radzicie?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-02-08 12:05:44
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-02-06, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > Wschód-A2, ok 6 godz bez przystanków. Z A1 zjeżdżasz w Nowych Marzach,
    > na A2 wjeżdżasz w Poznań Wschód. Odcinka Bydgoszcz-Poznań Wschód nie znam.

    Ja bym jechał A1 do Torunia i zjechał w S10 i dalej DK15 na Inowrocław.
    Odpadnie przejazd przez Bydgoszcz i więcej autostradą jest.

    --
    WildS

  • 5. Data: 2014-02-08 20:50:55
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Ja bym jechał A1 do Torunia i zjechał w S10 i dalej DK15 na Inowrocław.
    > Odpadnie przejazd przez Bydgoszcz i więcej autostradą jest.

    W Targeo w Moje Mapy mam wpisaną i tą opcję. Na chwilę obecną z Elbląga
    do hotelu w Genshagen pod Berlinem pokazuje czas, przez Toruń 7h2',
    przez Bydgoszcz 6h50'. Przejazd przez Bydgoszcz odbywa się głównymi
    trasami i w nocy nie powinno być utrudnień. Obie trasy spotykają się w
    Gnieźnie. Do tej pory jeździłem po DK22 z wyjazdem koło Rzepina, ale
    jest tak oradarowana, że jazda jest męczarnią, tym bardziej, iż nawet co
    kilkaset metrów jest jakaś miejscowość z D42. Jedyna obwodnica jest w
    Chojnicach, w Wałczu objazd, Gorzów Wielkopolski to tasiemiec,
    "zginąłem" tam z AutoMapą.

    Z ukłonami
    MJ