  • 1. Data: 2014-02-06 12:01:10
    Temat: RAV4 czy ????
    Od: milEna <e...@w...pl>

    RAV4 czy jaki wybrac ??? Cena do ok 50-60 tys. Naped na 4 koła. Z dosyć
    mocnym silnikiem...i zeby czesci byly w miare tanie jak sie cos popsuje :)

  • 2. Data: 2014-02-06 12:16:28
    Temat: Re: RAV4 czy ????
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2014-02-06 12:01, milEna pisze:
    > RAV4 czy jaki wybrac ??? Cena do ok 50-60 tys. Naped na 4 koła. Z
    > dosyć mocnym silnikiem...i zeby czesci byly w miare tanie jak sie cos
    > popsuje :)

    Jak z dosyć mocnym silnikiem tylko tylko z USA z benzynową V6...
    Do każdej Toyoty części są w miarę drogie ;) a jak się coś popsuje to
    tym bardziej ;)

  • 3. Data: 2014-02-06 12:41:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-06 12:01, milEna wrote:
    > RAV4 czy jaki wybrac ??? Cena do ok 50-60 tys. Naped na 4 koła. Z dosyć
    > mocnym silnikiem...i zeby czesci byly w miare tanie jak sie cos popsuje :)

    Outlander II/C-Crosser/4007

    2.4 benzyna 170KM
    lub 3.0V6 benzyna 240KM

    naped lepszy niz w Rav4, wieksze i b.funkcjonalne.

  • 4. Data: 2014-02-06 17:17:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "milEna" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > RAV4 czy jaki wybrac ??? Cena do ok 50-60 tys. Naped na 4 koła. Z dosyć
    > mocnym silnikiem...i zeby czesci byly w miare tanie jak sie cos popsuje :)

    Szukałem rok suva w tym przedziale, nie musiał mieć mocnego silnika, ale
    musiał mieć diesla i nie być stary.
    Z ofertami było gorzej niż kiepsko.
    Poddałem się, dołożyłem trochę i kupiłem nowego Dustera.

  • 5. Data: 2014-02-06 22:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tadeusz ...@s...onet.pl ...

    > Do każdej Toyoty części są w miarę drogie ;) a jak się coś popsuje to
    > tym bardziej ;)

    ROTFL

  • 6. Data: 2014-02-07 00:03:59
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-06 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tadeusz ...@s...onet.pl ...

    > ROTFL

    Cóż Cię tak śmieszy? Czy to, że nie nie odróżniasz części tzw.
    eksploatacyjnych, które po prostu się zużywają w trakcie eksploatacji
    samochodu?
    Dla przykładu: klocki hamulcowe, amortyzatory, łączniki drążków, paski
    klinowe, rolki napinaczy i prowadzące itd. To są wszystko części
    eksploatacyjne, które się wymienia zanim się całkiem popsują. Takie
    części z reguły są w zbliżonych cenach różnych marek i różnych modeli
    samochodów. Tak więc koszty takiego czy innego auta nie są aż tak
    istotne, bo czy będzie taki czy inne auto to ceny są podobne.
    Ale dla przykładu zerwał się pasek rozrządu i spotkały się tłoki z
    zaworami, wskutek czego połamała się tzw. klawiatura, albo pękła
    głowica. Ta klawiatura czy głowica to nie są części, które się wymienia
    w trakcie eksploatacji samochodu, gdyż ich żywotność przewidziana jest
    na całą eksploatację samochodu. Auto ma się wcześniej zestarzeć zanim
    silnik ulegnie zużyciu czy awarii.
    Ponieważ żywotność silników jest długa, zwłaszcza w autach japońskich to
    nikomu się nie opłaca produkować części i podzespołów, które wymienia
    się bardzo sporadycznie. Natomiast części eksploatacyjne produkuje wiele
    firm, wielu prywaciarzy. i rynek zawalony jest wieloma zamiennikami,
    tańszymi czy droższymi
    I tu znów pojawiają się podobne sytuacje. Jak auto jest popularne to na
    rynku jest sporo zamienników części i podzespołów eksploatacyjnych. Jak
    auto/marka niszowe to właściciel auta jest skazany na oryginały,
    sprowadzane poprzez serwis za grubą kasę.

  • 7. Data: 2014-02-07 08:47:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Poddałem się, dołożyłem trochę i kupiłem nowego Dustera.

    Fajne auto z zewnątrz ale czemu w środku taka lipa :(

  • 8. Data: 2014-02-07 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uzytkownik a...@s...pl ...

    > Cóż Cię tak śmieszy?

    Generalnie różnie, głupota, ironia... ;-P

    W tym przypadku rozsmieszyło mnie żartobliwe ujęcie tematu przez Tadeusza.
    nie podwazałem wartści merytorycznej wypowiedzi.

  • 9. Data: 2014-02-07 18:04:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Fajne auto z zewnątrz ale czemu w środku taka lipa :(

    Właśnie dlatego kupiłem, że w wersji po FL przestało być lipnie w środku,
    wcześniej przez 3 lata mnie to właśnie zniechęcało.