  • 1. Data: 2011-12-29 19:04:40
    Temat: trasa Piotrków - Limanowa
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    wybieram się na 2 dni w okolice Limanowej. Szukam najlepszej trasy,
    zależy mi głównie na czasie przejazdu (start jutro o 20) i względnym
    komforcie jazdy :).
    Pod uwagę brałem przejazd przez Włoszczowę, a potem Wieliczka,
    Dobczyce itd. Problem w tym, że nie mam pojęcia w jakim stanie są
    odcinki Piotrków - Włoszczowa i Kraków - Limanowa.
    I kolejne pytanie:
    jak ze śniegiem na drogach, w tym rejonie małopolski?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2011-12-30 08:43:53
    Temat: Re: trasa Piotrków - Limanowa
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    -------
    Piotrków - DK1 -> Katowice -> A4 -> Kraków -> obwodnica -> DK7 -> Lubień ->
    Maszana Dln -> Limanowa

  • 3. Data: 2011-12-30 12:11:28
    Temat: Re: trasa Piotrk?w - Limanowa
    Od: Przemek <p...@g...com>

    > -------
    > Piotrk?w - DK1 -> Katowice -> A4 -> Krak?w -> obwodnica -> DK7 -> Lubie? ->
    > Maszana Dln -> Limanowa

    OK,
    tą opcję skreśliłem na samym początku z kilku powodów. Dziury na 1,
    możliwe korki w Częstochowie i na zakopiance, dlatego rozważam trasę
    alternatywną.