  • 1. Data: 2011-12-29 16:25:34
    Temat: Wykrecanie swiec zarowych Wawa
    Od: "Grzechu" <s...@m...com>

    Mam przepalona jedna swiece, wykreca sie troche i napotyka opor, penetrator
    nie pomaga.
    Fiat Croma r.2005 1.9 JTDm 8V.
    Mozecie polecic jakiegos magika od wykrecania trudniejszych przypadkow swiec
    zarowych najlepiej gdzies na polnoc od Warszawy lub sama Warszawa.

  • 2. Data: 2011-12-29 16:58:50
    Temat: Re: Wykrecanie swiec zarowych Wawa
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mozecie polecic jakiegos magika od wykrecania trudniejszych przypadkow
    > swiec zarowych najlepiej gdzies na polnoc od Warszawy lub sama Warszawa.

    Na forach samochodowych przy takim pytaniu często pojawia się ten namiar:
    http://www.uslugi.tipy.pl/wykrecanie-swiec-zarowych-
    bez-zdejmowania-glow-stanislawow-pierwszy-mazowiecki
    e,oferta,108061.html

    Nie korzystałem, więc nic więcej nie napiszę na ich temat.

  • 3. Data: 2011-12-29 20:57:24
    Od: Gom <g...@g...com>

    Iksinski napisał(a):
    > Nie korzystałem, więc nic więcej nie napiszę na ich temat.

    A ja skorzystałem i w sumie polecam. Więcej tutaj:
    http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11232
    Jak jest teraz? Nie wiem. Wtedy było bardzo przyzwoicie. Tylko
    niepotrzebnie dałem się naciągnąć na "komputer" ;-)

    --
    Gom