  • 1. Data: 2011-07-27 22:02:48
    Temat: [trasa] Piaseczno (wAw) => Rzeszów
    Od: "Franc " <c...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jakie macie propozycje trasy z Piaseczna (wAw) do Rzeszowa? Wydaje mi się,
    żeby jechać najkrótszą drogą do Krakowskiej, potem przez Radom, Kielce aż do
    Tarnowa i tam odbijać na Rzeszów. Trasę do Tarnowa przez Radom i Kielce mam
    już objeżdżoną (jako pilotowany kierowca i jako pasażer), ale potem to chyba
    budowa autostraty zamiast drogi?
    Baj de łej: jak nazywa się ta miejscowość za Kielcami w której trzeba odbić z
    obwodnicy Kielc w stronę Rzeszowa, bo ciągle zapominam?
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB, ASS
    Szary Modus z D4F

  • 2. Data: 2011-07-27 22:10:38
    Temat: Re: [trasa] Piaseczno (wAw) => Rzeszów
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-27 22:02, Franc pisze:
> [...]
    > już objeżdżoną (jako pilotowany kierowca i jako pasażer), ale potem to chyba

    A czemu nie DK9? Poza zwężonym mostem w Nagnajowie nie ma tam większych
    utrudnień i nie będziesz klął na zatłoczoną 7kę.

    > Baj de łej: jak nazywa się ta miejscowość za Kielcami w której trzeba odbić z
    > obwodnicy Kielc w stronę Rzeszowa, bo ciągle zapominam?

    Wiśniówka?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-28 00:54:11
    Od: "Franc " <c...@g...pl>

    Trasę do Tarnowa jak napisałem mam w miarę sprawdzoną - byłem tam służbowo
    parę razy w tym roku. A "9" boję się trochę bo koło Sandomierza znowu wylało i
    podmyło drogi.
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"

  • 4. Data: 2011-07-28 08:22:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-28 00:54, Franc pisze:
> [...]
    > parę razy w tym roku. A "9" boję się trochę bo koło Sandomierza znowu wylało i

    Ech... zobacz sobie gdzie leży Sandomierz, a gdzie biegnie 9ka. :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-28 14:52:33
    Od: "Franc " <c...@g...pl>

    > Ech... zobacz sobie gdzie leży Sandomierz, a gdzie biegnie 9ka. :)

    Z mapy wychodzi mi naście kilometrów znaczy blisko. A wspominali o
    podtopieniach w całej okolicy Sandomierza.
    Ale chyba zaryzykuję "9". Zobaczymy.
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"

  • 6. Data: 2011-07-28 14:55:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-28 14:52, Franc pisze:

    > Z mapy wychodzi mi naście kilometrów znaczy blisko. A wspominali o
    > podtopieniach w całej okolicy Sandomierza.
    > Ale chyba zaryzykuję "9". Zobaczymy.

    Ja wielokrotnie jeździłem w tamte okolice po zalaniu Sandomierza i nigdy
    nie było problemów, nawet z mostem w Nagnajowie (zresztą był właśnie
    wykorzystywany jako objazd tego w Sandomierzu).

    Tylko tak jak mówiłem ten most jest teraz zwężony do jednego pasa i ma
    ograniczone DMC.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-08-01 23:34:22
    Od: "Franc " <c...@g...pl>

    Qrwa, ten most na "9" jest od paru dni nieczynny z powodu rozwalenia go
    przez ciężarówkę i musiałem wracać do Sandomierza by tam przekraczać Wisłę.
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"