  • 1. Data: 2011-07-21 21:28:36
    Temat: trasa Katowice-Ustronie Morskie
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Wydaje mi się że temat już był ale google wypluwa tylko coś z 2008 r.
    Więc mam takie pytanie którędy jechać?
    Viamichelin proponuje Legnica-Zielona Góra-Szczecin czas przejazdu 8.20.
    Gddik podaje że na odcinku Zielona G. - Gorzów są utrudnienia - czy
    bardzo są uciążliwe? Jak wygląda S3 Gorzów - Szczecin to jest trasa
    dwupasmowa?
    lub przez Niemcy 100 km dalej i 20 minut szybciej (ale chyba wylicza dla
    prędkość 120km/h?)

    Kusi mnie żeby jechać przez Niemcy - powiedzmy że sprawa paliwa jest
    kwestią drugorzędną - liczy raczej komfort podróży i czas. Myślę że na
    autostradzie mógłby jechać ca. 150-160 km/h.

    No i ostania wersja przez Poznań co prawda najkrótsza ale tą odpuszczam
    znam ją i dziękuję :).
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2011-07-21 21:39:53
    Temat: Re: trasa Katowice-Ustronie Morskie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Katowice - Łódź - Toruń - Świecie - Chojnice - Człuchów - Koszalin -
    Ustronie Morskie.

  • 3. Data: 2011-07-22 02:01:36
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-21 21:28, Marcin Jan wrote:

> [...]
    > kwestią drugorzędną - liczy raczej komfort podróży i czas. Myślę że na
    > autostradzie mógłby jechać ca. 150-160 km/h.

    Nie ma sensu przez Niemcy, również można odpuścić sobie DK11 (korki w
    Białogardzie) - zgodzę się z tym co na grupie koledzy radzili.

    Tydzień temu zrobiłem trasę Kraków - Legnica - Gorzów - Nowogard -
    Kołobrzeg = ~750km

    Przejazd bez szaleństw tam ~10.5h (1.30-1 12.00), powrót 7.5h (0.30-8.00).

    Dzisiaj wieczorem jadę dokładnie tak samo na noc, tyle że wyjazd ok. 22.00

    Problemy są w dwóch miejscach:

    - Świebodzin, korek na obwodnicy - przejechać przez miasto
    - Międzyrzec, kretyński STOP na przejeździe bez szlabanów, trzeba odstać

    Poza tym wiadomo od Goleniowa kumuluje się ruch weekendowy nad morze,
    więc pędzenia nie ma.

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 4. Data: 2011-07-22 17:48:39
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-07-22 02:01, Maciej M. pisze:

> [...]
    > Białogardzie) - zgodzę się z tym co na grupie koledzy radzili.
    >
    > Tydzień temu zrobiłem trasę Kraków - Legnica - Gorzów - Nowogard -

    chyba tak pojadę. Choć jakby ktoś miał porównanie z trasą przez D to
    będę wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Marcin