  • 1. Data: 2011-07-21 18:04:04
    Temat: co to jest?
    Od: "mar jan" <n...@p...onet.pl>

    http://www.adoos.gr/l/car

    Co to za strona jest? Sluzy do oszustw czy jak?
    Niektore auta tam wystawione sa za pol ceny jak nie lepiej.
    o sooo chodzi? przygotowka pod walek?
    bez prawa rejestracji w grecji? A moze z tego kraju nie da sie wywiezc auta?
    do kilku gosci napisalem ale nie wiem czy na angielskowata emalie odpowiedza...

  • 2. Data: 2011-07-21 20:19:52
    Temat: Re: co to jest?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-21 18:04, mar jan pisze:
> [...]
    > do kilku gosci napisalem ale nie wiem czy na angielskowata emalie odpowiedza...

    Kryzys w Grecji jest to trzeba autka upłynnić :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-21 20:58:23
    Od: john lee <a...@g...com>

    > Kryzys w Grecji jest to trzeba autka upłynnić :)

    to ja zalozyciel watku z innego konta.
    to nie jest ta przyczyna. szukalem innych ofert na innych portalach -
    ceny mniej wiecej jak u nas czy u wroga.
    tylko tam wykwitaja takie cuda.

  • 4. Data: 2011-07-21 23:13:07
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-07-21 20:58, john lee pisze:

    > to ja zalozyciel watku z innego konta.

    A, siema, nie poznalem Cie.

    pozdr
    PG