  • 1. Data: 2011-07-21 17:45:23
    Temat: Dinks przy bocznej szybie w samochodzie
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    http://dykus.republika.pl/dinks.jpg

    Co to jest i do czego służy? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 2. Data: 2011-07-21 18:32:24
    Temat: Re: Dinks przy bocznej szybie w samochodzie
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-21 17:45, Dykus pisze:
    > Witam,
    >
    > http://dykus.republika.pl/dinks.jpg
    >
    > Co to jest i do czego służy? :)

    Naprowadza szybe na swoje miejsce przy zamykaniu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-07-21 19:03:14
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-21 18:32:24 niejaki MarcinJM napisał:

    > Naprowadza szybe na swoje miejsce przy zamykaniu.

    oczywiście przy wyższych prędkościach - gdy szyba jest wysysana na zewnątrz
    - przy niższych nie jest to potrzebne

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2011-07-21 19:16:39
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-21 19:03, p0li pisze:

    > oczywiście przy wyższych prędkościach - gdy szyba jest wysysana na zewnątrz
    > - przy niższych nie jest to potrzebne

    bywa potrzebne, jak po niezbyt rownym terenie jedzie, to cienka (juz
    chyba 4mm maja tylko) i duza szyba potrafi niezle latac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-07-21 21:38:34
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    do czego służy? :)

    > bywa potrzebne, jak po niezbyt rownym terenie jedzie, to cienka (juz chyba
    > 4mm maja tylko) i duza szyba potrafi niezle latac.

    to sluzy chyba, (niech ktos mnie poprawi) do prawidlowego kierowania wody
    przy silnych opadach, inaczej nic bys nie widzial przez struge deszczu
    splywajaca z przedniej szyby, niektore samochody sa tak zaprojektowane ze
    bez tego sobie radza, ale w hyundai accent '95 bez tege czegos pamietam ze
    nic nie widzialem :)

  • 6. Data: 2011-07-21 21:39:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Dykus

    > http://dykus.republika.pl/dinks.jpg
    >
    > Co to jest i do czego służy? :)

    Moim zdaniem jest to uchwyt na ciasteczko.

  • 7. Data: 2011-07-22 14:03:49
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-07-21 18:32, MarcinJM pisze:

    > Naprowadza szybe na swoje miejsce przy zamykaniu.

    W mazdzie 323 na pewno nie.
    W ogóle nie ma kontaktu z szybą, więc ta teoria odpada

    SALAMON

  • 8. Data: 2011-07-22 14:55:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://dykus.republika.pl/dinks.jpg
    >
    > Co to jest i do czego służy? :)
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Dykus.

    Kiedyś była tu o tym dyskusja i stanęło na tym, że "dinks" służy do
    poprawiania niekorzystnych zawirowań powietrza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2011-07-22 19:11:53
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-07-22 14:55, yabba pisze:

    > Kiedyś była tu o tym dyskusja i stanęło na tym, że "dinks" służy do
    > poprawiania niekorzystnych zawirowań powietrza.

    A to była pewna informacja, czy komuś się tylko wydawało?
    Bo jeśli to drugie, to kompromitacja grupy pl.misc.samochody. ;)

    Spodziewałem się trzech postów w temacie - pytania, odpowiedzi i
    podziękowania. A tu - niespodzianka. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.