  • 1. Data: 2015-01-16 20:09:35
    Temat: toner do termotransferu
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Posiadana do tej pory drukarka laserowa (HP LJ4+) już dosyć dawno temu
    osiągnęła pełnoletność a ponieważ padła mi kaseta z tonerem to doszedłem
    do wniosku iż czas na "nową" (czytaj 6-letnią) drukarkę. Zanabyta HP LJ
    2055dn krzyczy, że kończy się toner (CE505A/CE505X) więc jest okazja by
    zapytać, co polecacie do tego modelu by dawało potem dobre efekty przy
    przeprasowywaniu na laminat? Albo inaczej, jakich firm zamienniki są pod
    tym względem warte uwagi?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2015-01-16 20:34:18
    Temat: Re: toner do termotransferu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-16 20:09, badworm wrote:
    > Albo inaczej, jakich firm zamienniki są pod
    > tym względem warte uwagi?

    Kupiłem kiedyś najtańszy do samodzielnego uzupełniania. Działał znakomicie.

  • 3. Data: 2015-01-16 23:19:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm pisze:

    > Posiadana do tej pory drukarka laserowa (HP LJ4+) już dosyć dawno temu
    > osiągnęła pełnoletność a ponieważ padła mi kaseta z tonerem to doszedłem
    > do wniosku iż czas na "nową" (czytaj 6-letnią) drukarkę.

    Kurcze, pedofilią mi to pachnie!

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2015-01-18 11:34:55
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    > Kurcze, pedofilią mi to pachnie!

    No pięknie. To co chodzi po głowie to pierwsze się kojarzy :D
    Ale masz rację bezpieczniej jest kupić 16-letnią :)

    Pozdr.PK.