  • 1. Data: 2011-11-03 08:14:04
    Temat: timelapse nowy do pooglądania
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    http://vimeo.com/31487295

    pozdrawiam
    Witek

    PS
    wiem, że muzyczka jest denerwująca, też mnie wkurza :>

  • 2. Data: 2011-11-03 09:29:46
    Temat: Re: timelapse nowy do pooglądania
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:j8tilp$8jp$1@bobas.nowytarg.pl...
    > http://vimeo.com/31487295
    >

    > pozdrawiam
    > Witek
    >

    > PS
    > wiem, że muzyczka jest denerwująca, też mnie wkurza :>

    Gratuluję, super wyszło. Zazdroszczę Ci, że masz czas i możliwość robić
    takie rzeczy :)

    pozdrawiam
    przemek

  • 3. Data: 2011-11-03 09:40:29
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j8tilp$8jp$...@b...nowytarg.pl...
    > http://vimeo.com/31487295
    >

    > pozdrawiam
    > Witek
    >

    > PS
    > wiem, że muzyczka jest denerwująca, też mnie wkurza :>

    Świetnie, nawet muzyczka mi za bardzo nie przeszkadzała :)

  • 4. Data: 2011-11-03 10:04:05
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-11-03 09:14, Witek Kaszkin pisze:

    > http://vimeo.com/31487295
    >

    > pozdrawiam
    > Witek
    >

    > PS
    > wiem, że muzyczka jest denerwująca, też mnie wkurza :>

    Obejrzałem z dużą przyjemnością. Być może faktycznie muzykę dobrałbym
    nieco inną, ale jakość tego, co oczy widziały skutecznie spychała
    doznania słuchowe na drugi plan:-)
    Gratuluję i proszę o więcej takich pokazów!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2011-11-03 10:49:41
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    Bardzo pięknie to zrobiłeś, bardzo mi się podoba..

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2011-11-03 20:40:43
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > http://vimeo.com/31487295

    Super!
    Na poczatku to Orion - kazdy pozna.
    To ujecie kolo 0:50 to mi wycielo 10min z zyciorysu nim sie zorientowalem,
    ze skierowales aparat dla odmiany w kierunku polnocnym i zrobiles piekne
    "stojacego" na Albireo Labedzia. Jak widze nocny marek z Ciebie bo teraz
    takie niebo to kolo 2-3ciej w nocy.

    Jeszcze raz gratuluje i prosze o wiecej nieba po zmroku :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 7. Data: 2011-11-04 14:58:38
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > http://vimeo.com/31487295

    Chyle czola...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 8. Data: 2011-11-04 16:58:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 3 Lis, 09:14, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:
    > http://vimeo.com/31487295
    >
    > pozdrawiam
    > Witek
    >
    > PS
    > wiem, że muzyczka jest denerwująca, też mnie wkurza :>

    Swietne !

    Moze troche danych technicznych...jaka cam, jaki program do
    obrobki ???

    PS: czy nagranie normalnego filmu video i puszczenie w przyspieszonym
    tempie daloby ten sam efekt ?

    PZDR
    Marek

  • 9. Data: 2011-11-04 19:02:22
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    [...]
    > Swietne !
    > Moze troche danych technicznych...jaka cam, jaki program do
    > obrobki ???

    dane techniczne... około 3000 pojedynczych zdjęć,
    pstrykanych co kilka sekund, raz to są 3 sekundy innym razem np.10, zalezy
    co, gdzie, kiedy - to już dynamiczne planowanie w trakcie pstrykania
    każdej scenki.
    Sprzęt - to nie ma wiekszego znaczenia, tu z 3 różnych aparatów akurat jest
    materiał.

    a poskładać pojedyncze klatki do kupy można właściwie dowolnym programem
    do edycji filmów lub prezentacji multimedialnych

    > PS: czy nagranie normalnego filmu video i puszczenie w przyspieszonym
    > tempie daloby ten sam efekt ?

    teoretycznie dałoby efekt nawet chyba lepszy, bardziej płynny, bez żadnego
    skakania, no ale pod warunkami kilkoma,
    np. że masz super sprzęt filmujący, no i sprzęt do obrobienia tego potem
    - właduj np. 10 godzin filmu i przerób to...
    (ale nie znam się na filmach ani ich obróbce, więc może się da jakoś
    rozsądnie to zrobić - nie wiem)

    a do wszystkich, którzy pisali coś - fajnie, że się podoba - dziękuję !
    będzie więcej, ale niewiemkiedy :)

    pozdrawiam
    Witek