    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: testy m42
    Date: Mon, 12 Oct 2009 21:58:40 +0200

    Wczoraj popróbowałem sił z Pentaconem 50mm 1,8 przyczepionym do 350D
    przez adapter z potwierdzeniem ostrości.
    Była to pierwsza próba po której sobie trochę obiecywałem, ale praktyka
    - jak zwykle - okazała się trudniejsza niż myślałem.
    Ostrość się potwierdza ładnie, jak jest obiekt dobrze oświetlony, przy
    ciemniejszych motywach można sobie kręcić. Zauważyłem też, że chyba
    układ adapter - body się zawiesza, po wyłączeniu i włączeniu body
    pojawia się sygnał potwierdzenia ostrości, po jakimś czasie znowu
    zaczyna milczeć.
    Do tego wszech obecny w zbliżeniach front fokus, na deser.
    Jakość zdjęć porównywalna z EF 50mm 1,8, na korzyść Pentacona.
    Zrobię jeszcze parę prób, na ostateczne wnioski jeszcze za wcześnie, ale
    czuję, że to chyba nie będzie moje hobby?

    Pozdrawiam,
    Jan