  • 1. Data: 2010-09-06 12:25:48
    Temat: testy DVB-T2 na Slowacji /Zilina - Emitel w tyle...
    Od: ...@...pl

    http://satkurier.pl/news/58621/slowacja-towercom-moz
    e-testowac-dvb-t2.html

    juz nawet Slowacy beda testowac DVB-T2 a my nadal testujemy
    DVB-T+......Oni sie uruchomia z T2 a my nadal bedziemy testowac......

    Wg mnie to nie nalezy obecnie kupowac TV bez dvb-t2. Za chwile sie
    pojawia u naszych zachodnich sasiadow....a komercyjni w PL i tak beda
    chcieli nadawac w dvb-t2, bo to daje wieksze mozliwosci (wiecej da sie
    upchnac programow w HDTV).

    Panowie z Emitela - jetescie najlepsza firma w Europie, co ma
    najwieksze doswiadczenie w testowaniu dvb-t, ale jestescie w tyle, bo
    nie testuje dvb-t2 a mogliscie to juz robic w 2009 (prawie rowno z
    brytyjczykami).

  • 2. Data: 2010-09-07 12:20:44
    Temat: Re: testy DVB-T2 na Slowacji /Zilina - Emitel w tyle...
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > najwieksze doswiadczenie w testowaniu dvb-t, ale jestescie w tyle, bo
    > nie testuje dvb-t2 a mogliscie to juz robic w 2009 (prawie rowno z

    moglismy, ale co z tego jak nie ma zapotrzebowania komercyjnego na taki
    przekaz ? kolejne rady nadzorcze w tvp nie potrafia od kilku lat wyznac
    swoich potrzeb, rozpisac przetargu i go zakonczyc. co kolejny zarzad to co
    innego.

    --
    VSS
    http://vss.pl