  • 21. Data: 2011-09-26 16:02:29
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości
    >Musze zmienic samochod na kombi, tak mysle, ze moze po nowym roku.
    >+ cena do 1k EUR

    >2. Ford Scorpio

    A mondeo nie ? Rdzewieje co prawda mocno, ale moze warto jednak troche
    dolozyc za nowsze auto w dobrym stanie.

    >5. Daewoo Nubira*
    >* w akcie desperacji
    >+ tania (innych plusow nie widze)
    > wykonczenie wnetrza
    >- zerowe wyposazenie (straszne golasy sa w PL)

    Zalezy czego sie spodziewasz - CDX byla sensownie wyposazona, choc
    klima to nie w kazdym.

    J.

  • 22. Data: 2011-09-26 17:46:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-26 15:38, koziel pisze:

    > a Kolega to jaki konkretnie rejon:>?? lubuskie czy dolnoslaskie
    > graniczne?

    styk lubuskiego i wlkp

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-09-26 18:07:25
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-26 16:02, J.F pisze:

    > A mondeo nie ? Rdzewieje co prawda mocno, ale moze warto jednak troche
    > dolozyc za nowsze auto w dobrym stanie.

    Nowsze? Ja pisze o scorpio '97-'98, wiec raczej do mondeo nie trzeba
    dokladac, a wrecz przeciwnie ;)

    > Zalezy czego sie spodziewasz - CDX byla sensownie wyposazona, choc klima
    > to nie w kazdym.

    Cudow to sie nie spodziewam, a zeby po wsadzeniu rodziny dalo sie
    sensownie wyprzedzic ciezarowke i po 4h podrozy do tesciow zebym caly
    weekend kregoslupa nie leczyl ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2011-09-26 18:17:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    >Cudow to sie nie spodziewam, a zeby po wsadzeniu rodziny dalo sie
    >sensownie wyprzedzic ciezarowke

    No, 2.0 miala 133KM i dynamike bardzo przyzwoita ... ale spalanie nie.
    Moze na gazie bedzie lepiej.

    1.6 bylo w miare przyzwoitym silnikiem, a dynamika .. no coz,
    adekwatna do tych 100 czy 106KM.

    >i po 4h podrozy do tesciow zebym caly weekend kregoslupa nie leczyl
    >;)

    Zawias w granicach normy. Uszy bedziesz leczyl, bo to jednak halasliwe
    auto, szczegolnie 2.0.

    Pytaj sie raczej czy cewki immobilizera przestaly sie psuc, czy jednak
    assistance obowiazkowo, czy glowica nie ma pekniec po pierwszym
    zerwaniu paska, ile wydasz na laczniki stabilizatora i odpiekanie
    tylnych hamulcow.

    J.

  • 25. Data: 2011-09-26 18:23:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-26 15:29, Karolek pisze:
    > Daj jakiegos linka, zobaczymy.

    Ta chyba w miare sensowna, chociaz w ten przebieg jakos nie wierze:
    http://tnij.org/nkrn

    A poza tym, to tutaj lista:
    http://tnij.org/nkrr

    Albo bardzo slabe wyposazenie, albo inne braki, takie, ze na dzien dobry
    by mase roboty trzeba wlozyc.

    Omege za 1000eur mozna czasem trafic '98 z 4 poduszkami, 2 strefowa
    klima i wielofunkcyjna kierownica:
    http://tnij.org/nkr0

    --
    venioo
    GG:198909

  • 26. Data: 2011-09-26 21:30:06
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-09-26 01:22, venioo pisze:

    > Moze macie jakies uwagi eksploatacyjne do tych samochodow lub macie
    > jakies inne typy spelniajace stawiane wymagania?
    > Na co patrzec w tych modelach (zwlaszcza w Volvo), czy maja jakies znane
    > powszechnie usterki charakterystyczne dla danego modelu lub przy danym
    > przebiegu?

    Mondeo MK3 ;) kombi oczywiście.
    Tylko szukaj takiego kupionego w PL, najlepiej benzynę :)

    Pozdrawiam !

  • 27. Data: 2011-09-26 21:32:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-09-26 09:04, MZ pisze:

    > Ktoś Ci zaproponował Mondeo Mk2. Przemyśl to, bo chyba najlepiej spełnia
    > Twoje wymagania cena/jakość. Do kombi silnik 2.0 benzyna, faktycznie
    > dobrze się gazuje, w przeciwieństwie do innych fordowskich.

    A co chcesz od 2,5 V6 nawet w MK2 ? gazuje się też bdb, a i przyjemność
    z jazdy całkiem inna.
    Na trasie przy spokojnej jeżdzie MK3 2,5 automat potrafi spalić około
    10l gazu :)

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-09-26 21:38:13
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-09-26 21:30, Czarek Daniluk pisze:

    > Mondeo MK3 ;) kombi oczywiście.
    > Tylko szukaj takiego kupionego w PL, najlepiej benzynę :)
    >
    > Pozdrawiam !

    Nie no, przesadziłem za 1k ojro to MK3 nie ta klasa cenowa ;)

    Pozdrawiam !

  • 29. Data: 2011-09-26 22:18:25
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 21:38, Czarek Daniluk pisze:

    > Nie no, przesadziłem za 1k ojro to MK3 nie ta klasa cenowa ;)

    No właśnie. W sumie za około 4.4k zł to raczej ciężko będzie znaleźć
    coś, co spełnia wszystkie oczekiwania pytającego (a trochę się ich
    uzbierało podczas dyskusji). Niestety tanio i jednocześnie tak dobrze to
    już nawet nie w Erze (tfu, Timobajlu)

    --
    MZ

  • 30. Data: 2011-09-26 22:24:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > + 40kkm rocznie (80% trasa, 20% miasto)
    > + 2 lata uzytkowania
    > + miesci rodzine "2+1" + 2 psy + 1 wózek
    > + dobrze znosi LPG (cokolwiek by to nie znaczylo)
    > + silnik max 2L (przewiduje raczej import wlasny)
    > + podlokietnik (koniecznie)
    > + klima (fajnie jakby byla)
    > + cena do 1k EUR
    > Osiagi nie maja duzego znaczenia, lata "szybkich i wscieklych" mam juz
    > za soba ;)
    >

    > Moze macie jakies uwagi eksploatacyjne do tych samochodow lub macie
    > jakies inne typy spelniajace stawiane wymagania?

    Peugeot 406 kombi. Silnik 1.8 110KM lub 2.0 136KM. Oba gazują się świetnie.
    Jeśli znajdziesz niebite, to o rdzy możesz zapomnieć.

    A może jednak ciut większy silnik? Np. http://tinyurl.com/6clk9x3

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl