  • 61. Data: 2012-06-11 21:33:35
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:4fd63a45$1@news.home.net.pl...

    > Takiś "mundry"? To walnij sobie fleszem, ale takim porządnym - z
    > 54LP, pełną mocą w oko. Zobaczymy, kiedy po takim traktamencie
    > odzyskasz normalny wzrok (jeśli w ogóle).

    Jeżeli dla Ciebie lampa np. Speedlite 580EX równa się mocą świateł,
    choćby nie wiadomo jak "ekstramocnym" to naprawdę powinieneś się udać
    do lekarza.
    I nie sil się na odpowiadanie.

    Nie wiem dlaczego przez chwilę pomyślałem, że coś się zmieniło. A to
    ten sam Andrzej Lawa, który jeździł w białym kombi. Legendary.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 62. Data: 2012-06-11 21:58:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 21:33, Jasio pisze:

    > Jeżeli dla Ciebie lampa np. Speedlite 580EX równa się mocą świateł,
    > choćby nie wiadomo jak "ekstramocnym" to naprawdę powinieneś się udać do
    > lekarza.

    Nigdzie nie pisałem, że się równa, durniu z urojeniami.

    > I nie sil się na odpowiadanie.

    Nie będzie mi taki tępak jak ty rozkazywał.

    > Nie wiem dlaczego przez chwilę pomyślałem, że coś się zmieniło. A to ten
    > sam Andrzej Lawa, który jeździł w białym kombi. Legendary.

    W życiu nie jeździłem białym kombi... Masz urojenia.

  • 63. Data: 2012-06-11 23:23:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.06.2012 10:13, Budyń pisze:
    > buahahaha, no tos pojechał. Przyjmij do wiadomosci ze zapieudalając dużo
    > bezpieczniej jest jednak w dzień włączyć drogowe. I twoje
    > nielubienie/obrażanie ludzi niewiele zmieni.

    Nie włączając drogowe, tylko WYŁĄCZAJĄC wszystkie inne światła
    zakłócające widoczność jednośladów i pojazdów uprzywilejowanych!

    --
    Tom01

  • 64. Data: 2012-06-11 23:26:14
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.06.2012 11:18, duddits pisze:
    > Ktoś to badał jakoś? Tak z ciekawości pytam.

    Jasne, że badał. Tylko wyniki są, jakby to powiedzieć delikatnie -
    całkiem odwrotne.

    --
    Tom01

  • 65. Data: 2012-06-11 23:32:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > Nie włączając drogowe, tylko WYŁĄCZAJĄC wszystkie inne światła zakłócające
    > widoczność jednośladów i pojazdów uprzywilejowanych!

    mozna i tak. Ale ustawy sam nie zmienie w przeciwieństwie do przełącznika
    świateł :-)

    b.

  • 66. Data: 2012-06-11 23:35:39
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.06.2012 23:32, Budyń pisze:
    > mozna i tak. Ale ustawy sam nie zmienie w przeciwieństwie do
    > przełącznika świateł :-)

    Jak to mówią, jak coś ma sie zmienić to trzeba zacząć od siebie. No i
    warto pamiętać, przypominać i uświadamiać "tępym chujom" jak wygląda
    normalna sytuacja i normalny świat.

    --
    Tom01

  • 67. Data: 2012-06-12 07:10:09
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Jak to mówią, jak coś ma sie zmienić to trzeba zacząć od siebie.

    No to zacznij -wyłącz światło w aucie, będzie widać motury. Ja pozostane
    przy swoim.

    b.

  • 68. Data: 2012-06-12 10:02:31
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    wiadomości news:4fd64dd4$1@news.home.net.pl...

    > W życiu nie jeździłem białym kombi... Masz urojenia.

    Ale ochroniarzy w markecie gazem "psiknąłeś" - prawda? :P

    --
    OGONek~

  • 69. Data: 2012-06-12 10:12:07
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 23:26, Tom01 wrote:
    > Jasne, że badał. Tylko wyniki są, jakby to powiedzieć delikatnie -
    > całkiem odwrotne.

    Też mam takie wrażenie, ale od kolegi Budynia chciałem usłyszeć jakieś
    uzasadnienie tej ryzykownej tezy :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 70. Data: 2012-06-12 13:12:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "duddits" <p...@N...gomoto.tv> napisał w wiadomości

    > Też mam takie wrażenie, ale od kolegi Budynia chciałem usłyszeć jakieś
    > uzasadnienie tej ryzykownej tezy :)

    abo wiecie, zdarzało mi sie kiedyś moturem jeżdzić. Zdarzało nawet szybko. A
    wreszcie zdarzało mi sie zapomniec włączyć drogowe światła i obserwować
    efekt dziwnych i potencjalnie niebezpiecznych sytuacji na drodzy które to
    dziwnym trafem znikały gdy w końcu te drogowe włączałem.

    O wypadku takim ze oslepiony kierowiec auta wpadł na motocykliste to ja nie
    słyszałem (lawa sobie moze poteoretyzować, ale on jest skuterowiec o ile
    pamietam i g.. wie o jeżdzeniu), natomiast o niezauważonych martwych
    motocyklistach to wiemy wszyscy.
    Jesli cie widzą to nie kombinują. Ale jak tam sobie chcecie...

    b.