  • 51. Data: 2012-06-11 15:48:10
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jr49m6$o7d$1@news.task.gda.pl... W dniu 2012-06-11 10:12, Adam Wysocki
    pisze:
> [...]
    dy-z-motogen-pl-lekcj
    tml
    > Gdy jadę "ze słońcem" gdy zbliża się wieczór - wolę włączyć długie. Słońce
    > oślepia jadących z przeciwka i często kompletnie nie widzą niczego
    > jadącego w ich stronę na zwykłych światłach.
    > To dla mnie jedyna sytuacja, która usprawiedliwia długie.

    Kurwa, módl sie, żebym nie jechal z naprzeciwka...

    --
    Grzybol

  • 52. Data: 2012-06-11 15:51:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 15:48, Grzybol pisze:

    > Kurwa, módl sie, żebym nie jechal z naprzeciwka...

    Cały się trzęsę.

  • 53. Data: 2012-06-11 15:54:29
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 11 Jun 2012 13:37:58 +0200, duddits <p...@n...gomoto.tv> wrote:

    [...]
    > Może nie twórzmy nowych definicji. Światła mijania to światła mijania.
    > "Krótkie" w potocznej mowie to zawsze (jak dotąd) były postojowe lub
    > pozycyjne.

    Erm. Nie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995 i NTV650

  • 54. Data: 2012-06-11 16:06:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Cały się trzęsę.

    No, to wez kutasa w dlon, szybciej pojdzie...

    --
    Grzybol

  • 55. Data: 2012-06-11 17:14:12
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 15:54, Leszek Karlik wrote:
    > Erm. Nie.

    Erm, czytaj jednak cały wątek, co? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 56. Data: 2012-06-11 17:48:40
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:4fd5b14a$1@news.home.net.pl...

    > To jest właśnie oślepianie. Jeszcze jak jakiś tępy chuj właduje
    > ektramocne światła i jedzie drogą przez las... Mroczki miałem
    > jeszcze
    > przez 10 minut!

    To niech Pan idzie do lekarza.
    Od oczu.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 57. Data: 2012-06-11 20:34:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 17:48, Jasio pisze:
    > w wiadomości news:4fd5b14a$1@news.home.net.pl...

    > To niech Pan idzie do lekarza.
    > Od oczu.

    Takiś "mundry"? To walnij sobie fleszem, ale takim porządnym - z 54LP,
    pełną mocą w oko. Zobaczymy, kiedy po takim traktamencie odzyskasz
    normalny wzrok (jeśli w ogóle).

  • 58. Data: 2012-06-11 20:36:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    wiadomości news:4fd63a45$1@news.home.net.pl... W dniu 11.06.2012 17:48,
    Jasio pisze:
    > Takiś "mundry"? To walnij sobie fleszem, ale takim porządnym - z 54LP,
    > pełną mocą w oko. Zobaczymy, kiedy po takim traktamencie odzyskasz
    > normalny wzrok (jeśli w ogóle).

    Nie gadaj z chujami. To koliny:-)

    --
    Grzybol

  • 59. Data: 2012-06-11 20:46:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 20:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Takiś "mundry"? To walnij sobie fleszem, ale takim porządnym - z 54LP,
    > pełną mocą w oko. Zobaczymy, kiedy po takim traktamencie odzyskasz
    > normalny wzrok (jeśli w ogóle).

    Może się posłucha i będzie jednego/jedną mniej ;->

    (chyba że braila się potem nauczy)

  • 60. Data: 2012-06-11 21:29:55
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > To jest właśnie oślepianie. Jeszcze jak jakiś tępy chuj właduje
    > ektramocne światła i jedzie drogą przez las...

    Kurcze, to mogles nawet mnie spotkac! ;)

    A tak na serio to uzywam drogowych w dzien tylko w jedynym przypadku (mimo,
    ze wiem ze oslepia) - jazdy przez las, gdzie droga jest szeroka maksymalnie
    na 1 samochod. Jest jeszcze pobocze i jedna osoba musi zjechac. Jak jade na
    mijania to duuuuuzo pozniej sie odsuwaja, albo prawie w ogole i musze
    gwaltownie hamowac i pchac sie miedzy drzewa.

    Spytalem kiedys kolesia z mojej wioski, ktory by mnie rozpieprzyl, czemu to
    zrobil. Wytlumaczyl mi, ze myslal ze to skuter jedzie (bo tylko jedna slaba
    plamka) i spokojnie zahamuje i mu sie odsunie miedzy drzewa. Bo skutery na
    wioskach to tylko chinczyki i powoli jada.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo