-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 14 Feb 2014 21:41:16 +0100
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: temperatura cieczy chłodzącej - 72-74 stopnie C
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <52fe7f6b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1392410475 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2144 85.198.212.230:62482
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524150
[ ukryj nagłówki ]witam
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" nową zabawkę.
Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaźnik temperatury silnika w
postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wyświetlają się 2. Teraz wiem że to ok 74
stopnie C. Po starcie zimnego silnika, od 0 do 71 idzie szybko miarowo.
przy 72 przestała temperatura rosnąć, spadła do 71, potem znowu wzrosła.
maksymalnie, (jazda po mieście 35 minut) pokazało 78, ale stabilizuje
się na 74 stopniach. czy to nie jest za niska temperatura? Chłodnica "na
dotyk" ręką zimna
Jeśli 74 to za niska temperatura to na co moze miec negatywny wpływ?
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 21:45 Lewis
- 14.02.14 21:42 Czesław Wiśniak
- 14.02.14 21:50 Czesław Wiśniak
- 14.02.14 22:05 Tomasz Gorbaczuk
- 14.02.14 22:21 ToMasz
- 14.02.14 22:40 k...@g...com
- 15.02.14 00:04 JK
- 17.02.14 14:59 Nathan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual