    Date: Fri, 14 Feb 2014 21:41:16 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: temperatura cieczy chłodzącej - 72-74 stopnie C

    witam

    Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" nową zabawkę.
    Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaźnik temperatury silnika w
    postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wyświetlają się 2. Teraz wiem że to ok 74
    stopnie C. Po starcie zimnego silnika, od 0 do 71 idzie szybko miarowo.
    przy 72 przestała temperatura rosnąć, spadła do 71, potem znowu wzrosła.
    maksymalnie, (jazda po mieście 35 minut) pokazało 78, ale stabilizuje
    się na 74 stopniach. czy to nie jest za niska temperatura? Chłodnica "na
    dotyk" ręką zimna
    Jeśli 74 to za niska temperatura to na co moze miec negatywny wpływ?

    ToMasz