  • 1. Data: 2011-12-30 17:07:49
    Temat: telewizja przez internet
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    czy jest jakaś firma która nie drogo lub za darmo pozwala na stronie WWW
    oglądać normalne (nadawane w eterze lub sat) programy telewizyjne?
    Znalazłem jakąś firmę multimedia costam, ale nie ma cennika, drugi raz
    nie umiem znaleźć. Orange dla swoich klientów nadaje m. in. tvn turbo i
    tvn24. UPC podobno - również tylko dla swoich - też coś tam nadaje.
    niemam upc, wiec nieiwem jakie, i jak z odbiorem. Najbardziej by mi
    zależało na Discovery NG i tym podobnych

    ToMasz

    PS nie chodzi mi o VoD!

  • 2. Data: 2011-12-30 18:33:49
    Temat: Re: telewizja przez internet
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 18:07, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > czy jest jakaś firma która nie drogo lub za darmo pozwala na stronie WWW
    > oglądać normalne (nadawane w eterze lub sat) programy telewizyjne?

    Moja top lista: :-)
    weeb.tv
    justin.tv
    meczelive.com (tvn24)
    + cała masa stron nie na żywo :-)

    Coraz bliżej jestem porzucenia TNK na rzecz weeb.tv :-)

  • 3. Data: 2011-12-31 13:22:50
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 30.12.2011 19:33, z pisze:

    > Moja top lista: :-)
    > weeb.tv
    > justin.tv
    > meczelive.com (tvn24)
    > + cała masa stron nie na żywo :-)
    >
    > Coraz bliżej jestem porzucenia TNK na rzecz weeb.tv :-)

    oto chodziło. Dzięki. Jednak mam wą?pliwości czy ta strona aby nie
    zostanie szybko zamknięta?

    ToMasz

    PS Czy nie wiesz przypadkiem czy gdzieś nie nadają "na żywo/nie na żywo"
    cokolwiek z Davinci Learning?