  • 11. Data: 2010-12-25 23:46:51
    Temat: Re: [OT] Re: telewizja 3D
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    z pisze:

    > Czytam, czytam i znalazłem np. to:
    >
    > "Sprawa jest bardziej skomplikowana w LCD-ekach. Liczy się nie tylko czy
    > to jest model 100Hz czy 200Hz ale również moc obliczeniowa TV (której
    > nigdzie nie podają w materiałach raczej).(...)

    Mnie sie wydaje ze gdyby była to sprawa mocy obliczeniowej, łatwo było
    by to poprawić. scalaczkiem za 10 usd. natomiast ograniczenia LCD -
    trudniej. widziałeś gdiześ monitory LCD 100 albo 200 hz? Bo to co na TV
    napisali - to już całkowita sciema.

    Tyle ze w praktyce łatwo obejść. kup plazme. PAnasonica i bedziesz miał
    spokój.

    ToMasz

  • 12. Data: 2010-12-26 00:11:23
    Od: z <z...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > trudniej. widziałeś gdiześ monitory LCD 100 albo 200 hz? Bo to co na TV
    > napisali - to już całkowita sciema.

    Pies go drapał jak się to nazywa. Ważne jak wygląda.

    > Tyle ze w praktyce łatwo obejść. kup plazme. PAnasonica i bedziesz miał
    > spokój.

    Jest mały problem. Potrzebuję 32"
    Masz porównanie takiej plazmy z jakimś nowym 100Hz LCD ?

  • 13. Data: 2010-12-26 07:16:59
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 01:11, z pisze:

    > Pies go drapał jak się to nazywa. Ważne jak wygląda.

    > Jest mały problem. Potrzebuję 32"
    > Masz porównanie takiej plazmy z jakimś nowym 100Hz LCD ?

    Napisales ze byles w sklepie to trzeba bylo porownac, swoja droga to to
    co widzisz w sklepach to czesto specjalnie spreparowane materialy
    reklamowe. A TV po pryztarganiu do domu dziala jak kupa gowna i dopiero
    zauwazasz jak maketing wciska kit. W tradycyjnych TV 100Hz to
    ziwelokrotnienie wyswietlania tych samych klatek przez co obraz
    przestaje migac. W LCD nie widac migania ze wzgledu na konstrukcje,
    jedyny problem LCD to smuzenie podobne do starych lamp oscyloskopowych
    czy tez duchy i to ma niby eliminowac magiczne 100Hz. Tak samo mogli by
    napisac 4GHz laik i tak nie zrozumie a specjalista popuka sie w czolo.

  • 14. Data: 2010-12-26 08:55:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    konieczko pisze:

> [...]
    > ziwelokrotnienie wyswietlania tych samych klatek przez co obraz
    > przestaje migac. W LCD nie widac migania ze wzgledu na konstrukcje,
    wiec jeśli materiał 3D będzie zawierał wiecej klatek (które muszą być
    wyświetlone) to smurzenie moze być bardizej widoczne

    Dlatego pytam na grupie jak to jest realizowane

    ToMasz

  • 15. Data: 2010-12-26 09:29:23
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    > wiec jeśli materiał 3D będzie zawierał wiecej klatek (które muszą być
    > wyświetlone) to smurzenie moze być bardizej widoczne
    >
    > Dlatego pytam na grupie jak to jest realizowane
    >
    > ToMasz

    Smuzenie ma zwiazek z bezwladnascia piksela w LCD i o ile zapala sie on
    szybklo to juz z wygaszaniem jest problem, dlatego sa duchy.Eliminuje
    sie to roznymi metodami ale juz napewno nie czestotliwoscia wyswietlania
    obrazu bo przy tak duzej bezwladnosci oko i tak nie zobaczy wiecej niz
    okreslona greanica klatek i czestotliwosci. czyli 25klatek/s i jakies
    70-80Hz.

  • 16. Data: 2010-12-26 12:03:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > by to poprawić. scalaczkiem za 10 usd. natomiast ograniczenia LCD -
    > trudniej. widziałeś gdiześ monitory LCD 100 albo 200 hz? Bo to co na

    pewnie nie ma bo nie są potrzebne :)

  • 17. Data: 2010-12-26 13:07:43
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:if5u5f$cke$...@i...gazeta.pl,
    z <z...@g...pl> nastukał:
    > Bardzo dobrze działa tzw. "perfect natural motion" na philipsach
    > 100Hz. Uwaga - na philipsach z "digital natural motion" 100Hz już

    kolejny bełkot marketoidowy spod pióra nawiedzonych fachowców z philipsa.
    jakiś tekst na zamówienie.

    --
    VSS

  • 18. Data: 2010-12-26 13:42:04
    Temat: Re: telewizja 3D
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent ToMasz nadaje:
    > po założeniu obraz wyglądał na jakeiś marne 3d, znaczy nie miałem
    > wrażenia jakbym był "w środku" tylko jak bym patrzył na pierwsze
    > laboratoryjne próby pokazania głębi na płaskim ekranie.

    Kiedy parę lat temu przesiadłem się z monitora CRT na LCD to myślałem że
    mi głowa pęknie, żołądek wywróci się na drugą stronę i z pewnością
    oślepnę...
    Teraz gdy już oślepłem, nie robią na mnie już takiego druzgoczącego
    wrażenia ;-)

  • 19. Data: 2010-12-26 14:45:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanKo wrote:
> [...]
    > oślepnę...
    > Teraz gdy już oślepłem, nie robią na mnie już takiego druzgoczącego

    a wystarczyło iść do psychiatry