  • 1. Data: 2004-01-28 00:08:30
    Temat: telenergo - privider pełną gębą
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Jest taki wdzwaniany dostęp do internetu oferowany przez NOM.
    Realizuje to telenergo. Zadałem pytanie jakiego serwera news mają używać
    abonenci, odpowiedź: news.nom1044.pl

    Zgadnijcie ile postów ze stycznia 2004 r. znajduje się na grupie
    pl.internet.polip na tym serwerze?
    Słownie JEDEN
    Zero odpowiedzi na maila w tej sprawie do u...@t...pl

    Taka fajna wolność wyboru prowajdera, zły albo gorszy :/
    Czy tele cwaj zapewnia też taką jakość?
    --
    Olek

  • 2. Data: 2004-01-28 08:25:54
    Temat: Re: telenergo - privider pełną gębą
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 01:08:30 +0100, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgadnijcie ile postów ze stycznia 2004 r. znajduje się na grupie
    >pl.internet.polip na tym serwerze?
    >Słownie JEDEN
    >Zero odpowiedzi na maila w tej sprawie do u...@t...pl

    To nie jest tylko tam problem. Zobacz sobie np na google.
    Control wyslany przez TS nie rozszedl sie chyba poprawnie i czesc grup
    dalej ma status MODERATED.
    Oczywiscie wiele zalezy od tego ile feedow ma owy news serwer :)
    napisz na bok@ ktos sie tym pewnie zajmie.

    --
    Wiesiek

  • 3. Data: 2004-01-28 18:34:50
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > mają używać abonenci, odpowiedź: news.nom1044.pl
    >
    > Zgadnijcie ile postów ze stycznia 2004 r. znajduje się na grupie

    oj nie placz, ostatnio jak sprawdzalem dialup energisa to
    przydzielane DNSy nie resolvowaly portali bedacych bezposrednia
    konkurencja dla interia.pl :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/

  • 4. Data: 2004-02-05 23:46:45
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 04-01-28 09:25, internauta Wiesiek napisał :

    > To nie jest tylko tam problem. Zobacz sobie np na google.

    Tia, super :P

    > Control wyslany przez TS nie rozszedl sie chyba poprawnie i czesc grup
    > dalej ma status MODERATED.
    > Oczywiscie wiele zalezy od tego ile feedow ma owy news serwer :)
    > napisz na bok@ ktos sie tym pewnie zajmie.

    Napisałem. Tydzień minął i jak kamień w wodę. Ani nie odpisali ani nie
    poprawili. Ot provider. W sumie polski kapitał, czemu się dziwić.
    Czas na telezwei.
    --
    Olek