  • 1. Data: 2010-07-01 19:11:14
    Temat: zawieszona linia - alarmowe i Blekitna Linia
    Od: a...@z...pl

    Czesc,

    czy na zawieszonej linii (wylaczona usluga telefoniczna) mozna dzwonic
    na alarmowe i ew. na Blekitna Linie?

  • 2. Data: 2010-07-01 20:48:06
    Temat: Re: zawieszona linia - alarmowe i Blekitna Linia
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    W dniu 2010-07-01 21:11, a...@z...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy na zawieszonej linii (wylaczona usluga telefoniczna) mozna dzwonic
    > na alarmowe i ew. na Blekitna Linie?

    nie

  • 3. Data: 2010-07-02 19:14:58
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Slawek T. <t...@g...net> wrote:

    > nie

    Jestes pewien? Na 9330 wydaje mi sie, ze dzwonilem. Moge jutro sprawdzic.
    Na alarmowe nie wiem.

    a.

  • 4. Data: 2010-07-02 19:43:57
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    W dniu 2010-07-02 21:14, Wemif pisze:

    > Jestes pewien? Na 9330 wydaje mi sie, ze dzwonilem. Moge jutro sprawdzic.
    > Na alarmowe nie wiem.
    >
    > a.

    Próbowałem dzwonić na numer 19393. Nie da się. Przy podniesieniu
    słuchawki słychać "Abonent czasowo wyłączony".
    S.

  • 5. Data: 2010-07-02 20:01:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Slawek T. <t...@g...net> wrote:

    > Próbowałem dzwonić na numer 19393. Nie da się. Przy podniesieniu
    > słuchawki słychać "Abonent czasowo wyłączony".

    To chyba jakies inne zawieszenie, u mnie byl sygnal, ale nie ciagly
    tylko przerywany.

    a.

  • 6. Data: 2010-07-03 15:05:09
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    W dniu 2010-07-02 22:01, Wemif pisze:

    > To chyba jakies inne zawieszenie, u mnie byl sygnal, ale nie ciagly
    > tylko przerywany.
    >
    > a.

    U mnie sygnału nie ma, tylko od razu komunikat.

    S.

  • 7. Data: 2010-07-24 23:05:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Slawek T. <t...@g...net> wrote:

    > nie

    Wlasnie sprawdzilem. U mnie jest tak, ze mozna dzwonic na 19330. Po
    podniesieniu sluchawki sygnal nie jest ciagly, tylko ma krotka przerwe
    co 2 sekundy. Gdy sie probuje zadzwonic na inny numer to mowi
    'polaczenie nie moze byc zrealizowane'.

    a.