  • 1. Data: 2012-03-21 08:04:09
    Temat: Przebieg przewodu
    Od: Melwinek <m...@x...pl>

    Jest sobie centrala z numerami cyfrowymi i analogowymi, są do niej
    podłączone krosownice a do nich idące w bliżej nieokreślonym miejscu
    przewody. Na końcu przewodów w różnych pomieszczeniach są podłączone
    aparaty. Jak namierzyć który numer telefonu jest podłączony w którym
    miejscu krosownicy ? Bez wyłączania centrali. Czy można to wykonać takim
    urządzeniem:
    http://www.shopmania.pl/narzedzia/p-mastech-szukacz-
    par-przewodow-cable-tracker-4393642

    Jaki wpływ na działanie takiego urządzenia ma napięcie w linii
    telefonicznej?

    --
    Melwinek

  • 2. Data: 2012-03-21 10:15:57
    Temat: Re: Przebieg przewodu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 21 Mar, 09:04, Melwinek <m...@x...pl> pisze...
> [...]
    > aparaty. Jak namierzyć który numer telefonu jest podłączony w którym
    > miejscu krosownicy ? Bez wyłączania centrali. Czy można to wykonać takim

    Można

    > Jaki wpływ na działanie takiego urządzenia ma napięcie w linii
    > telefonicznej?

    Gdy z jednej strony włączasz wtyczkę tracera a z drugiej tylko szukasz
    - to nie ma żadnego wpływu.

    Ircys

  • 3. Data: 2012-03-21 11:55:09
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Melwinek" <m...@x...pl> napisał

    > Jaki wpływ na działanie takiego urządzenia ma napięcie w linii
    > telefonicznej?

    Wpływ może mieć taki, że będzie trochę zakłócać i zmniejszać precyzję
    wskazań. Może ale nie musi.
    A tak w ogóle, to co chcesz uzyskać? Znaleźć jeden port, czy przymierzasz
    się do inwentaryzacji całości?

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-03-21 21:03:39
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    W dniu 2012-03-21 09:04, Melwinek pisze:
    .
    .

    Czy można to wykonać takim
    > urządzeniem:
    > http://www.shopmania.pl/narzedzia/p-mastech-szukacz-
    par-przewodow-cable-tracker-4393642 >

    to urządzenie to syf, niestety mam to... przy dobrych bateriach działa
    na kilkanaście metrów
    kiedyś w tepsie używałem profesjonalnego, taki buraczkowego koloru, nie
    pamiętam producenta (może któryś z kolegów pamięta i podpowie) to był
    super sprzęt działał nawet na kilkaset metrów na sieci miejskiej, a nie
    tylko na parę metrów w budynku, no ale taki kosztuje parę stówek...

    pozdr MD

  • 5. Data: 2012-03-27 00:11:57
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciek <m...@g...com> napisał(a):
    > A tak w ogóle, to co chcesz uzyskać? Znaleźć jeden port, czy przymierzasz
    > się do inwentaryzacji całości?

    Jak narazie zmaleźć z 4 porty, potem sie pomyśli.

  • 6. Data: 2012-03-27 00:12:04
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 7. Data: 2012-03-27 15:33:22
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > Jak narazie zmaleźć z 4 porty, potem sie pomyśli.

    To sprawdź w konfiguracji, który port obsługuje interesujący cię nr wew. A
    potem już paluchami wzdłuż krosówki...

    --
    M.