  • 1. Data: 2011-11-18 12:28:23
    Temat: telefon stacjonarny over GSM
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    w Play jest stacjonarny za 20zl/miesiac (60min wliczone) - bez
    telefonu lub 25 zl/miesiac z telefonem.

    Jak to wyglada u innych operatorow?

    Potrzebny jest telefon z nr stacjonarnym najtaniej, bo praktycznie
    tylko do odbierania rozmow.

    W T-Mobile jest mozliwosc wziecia: komorkowy na abo + dokupienie
    stacjonarnego numeru (chyba za 5 zl). Da sie zejsc nizej niz te 20 zl?

    Inna mozliwosc to: TP, Dialog, Aster lub inni "wirtualni" z
    przeniesien do nich abo. Macie jeszcze jakis pomysl oprocz voipa (bo
    nie ma Internetu i pewnie nie bedzie).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-11-18 14:36:12
    Temat: Re: telefon stacjonarny over GSM
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 listopada 13:28, a...@p...pl pisze:

    > W T-Mobile jest mozliwosc wziecia: komorkowy na abo + dokupienie
    > stacjonarnego numeru (chyba za 5 zl). Da sie zejsc nizej niz te 20 zl?

    Jest jeszcze stacjonarka dla firm - 10zł netto / mc. To najniższa oferta
    abonamentowa na rynku..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-18 16:05:45
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 18 Nov 2011 15:36:12 +0100, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >Jest jeszcze stacjonarka dla firm - 10zł netto / mc. To najniższa oferta
    >abonamentowa na rynku..

    super, dzieki

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-11-18 22:28:42
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Się nie znam, ale "siekieraut" nr stacjonarny via skype, jeśli masz
    pakiet netowy w gsm...

    cisiek@[]>

  • 5. Data: 2011-11-20 09:07:39
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    On 18 Lis, 23:28, cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Się nie znam, ale "siekieraut" nr stacjonarny via skype, jeśli masz
    > pakiet netowy w gsm...

    I co ma robić, korzystać z VoIPa na połączeniu pakietowym w komórce?
    To nie jest dobry pomysł.

    Pozdr.,
    js

  • 6. Data: 2011-11-20 14:01:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.11.2011 Jacek Skórzewski <j...@g...com> napisał/a:

    > I co ma robić, korzystać z VoIPa na połączeniu pakietowym w komórce?
    > To nie jest dobry pomysł.

    Jak ktoś potrzebuje 'przenośny numer stacjonarny' to masz inne wyjście?
    Nie licząc roamingu to wcale drogo nie wyjdzie, na dużych pakietach, a numer
    SIP można mieć za grosze.

  • 7. Data: 2011-11-20 20:49:29
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Jak ktoś potrzebuje 'przenośny numer stacjonarny' to masz inne wyjście?
    > Nie licząc roamingu to wcale drogo nie wyjdzie, na dużych pakietach, a
    > numer
    > SIP można mieć za grosze.

    To prawda. Ja uzywam od kilku lat Voip z halonet.pl. Abonamentu tam nie ma w
    ogole.
    Jest jednorazowa oplata roczna jesli chcesz miac numer przychodzacy. Cos ok
    20zl/rok. Jesli nie chcesz, to nie masz w ogole stalych oplat. Tylko to co
    wydzwonisz, a stawki sa smiesznie niskie. Malo dzwonie, wiec nie chcialem
    telefonu abonamentowego z TP lub innego operatora. Rocznie (!) place
    wszystkiego razem okolo 50-60zl.
    Malo tego - w ramach jednego konta zalozylem sobie "subkonto" i
    skonfigurowalem je na Nokii i teraz moge rozmawiac z komorki przez internet.
    Moge tez na komorce odbierac rozmowy przychodzace na telefon domowy (przez
    transmije pakietowa albo przez WLAN - jesli jest w zasiegu). W sumie fajnie
    i tanio zwlaszcza jak mozesz bezkosztowo odebrac numer domowy za granica :)

    erg

  • 8. Data: 2011-11-21 12:21:32
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 20 Nov 2011 21:49:29 +0100, "erg" <n...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >i tanio zwlaszcza jak mozesz bezkosztowo odebrac numer domowy za granica :)

    zapomnialem dodac, ze to starszej pani lat 74 (:-)

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-11-21 22:18:52
    Od: a...@p...pl

    >Jest jeszcze stacjonarka dla firm - 10zł netto / mc. To najniższa oferta
    >abonamentowa na rynku..

    dzis przegladajac: T-Mobile dla firm jest podobnoa oferta za
    10zl/netto w umowie na 12m bez telefonu i 15zl/netto w umowie na 24m z
    telefonem.

    kwestia wliczonych minut: w Play 60minut, w T-M bez. - dla tego
    najnizszego abonamentu.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-11-22 07:34:59
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Lis, 21:49, "erg" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > i tanio zwlaszcza jak mozesz bezkosztowo odebrac numer domowy za granica :)
    Panowie Sergiusz Rozanski i erg - nie namawiajcie na voip w
    'transmisjach pakietowych" gprs. Voip jest tani ale jeszcze
    niedoskonały niedoskonałością internetu, co od czasu do czasu widać
    nawet na kablowym. Miałem remont w swoim mieszkaniu i przez 1,5 mies
    mieszkałem w zastępczym, gdzie korzystałem (z musu) z netu komórkowego
    gprs, w tym ze swojego voip'a na jego bazie. W około 60% to nie były
    łatwe rozmowy, mnóstwo przerywań, a mieszkam w mieście. Zresztą nie
    odkrywam Ameryki, od dawna znawcy VoiP o tym wiedzą a i ja byłem tego
    świadomy - główna wada netu gprs to gubienie pakietów i jitter nawet
    300ms - poza godzinami szczytu mimo opóźnień jest właściwie nieźle,
    ale im bliżej godzin szczytu, tym gorzej. A jak ktoś na wsi czy w
    oddaleniu od nadajnika, rozmowy niemożliwe, zupełna masakra.