    From: "Aga R" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: telefon, który sam sie wlacza (symbian)
    Date: Sat, 6 Feb 2010 20:01:52 -0800

    Witam!

    czy istnieje aplikacja na telefon, powodujaca, ze telefon
    po braku zasilania, jak sie wyladuje, sam sie wlaczy po podlaczeniu
    ladowarki
    chce uzyzyc telefonu do lokalizacji gps
    Jachtu, ktory jest na przystani
    (chce wiedziec kiedy plywa)

    Czyli np nk n95 schowana,
    ktora w dowolnej chwili poda mi lokalizacje gps wraz z lokalizacja
    na mapie google program juz mam podpowiedni, sprawdzone dziala

    tylko co w przypadku jak przykladowo zabraknie zasilania, telefon po
    tygodniu sie
    wylaczy, chcalbym aby byl ciagle podlaczony pod
    ladowanie aku 12V ladowarka samochodowa,

    i aby jak wyladuje sie Aku niedaj boze, to jesli ktos go podmieni
    czy doladuje, to aby telefon nokia n95 sama sie zalaczyla

    czy jest taka mozliwosc?