    From: Piotrek <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon, który sam sie wlacza (symbian)
    Date: Sat, 6 Feb 2010 22:42:15 +0100

    Jak system jest wyłączony to szans nie ma, ale w takiej sytuacji
    zastanowiłbym się nad ładowarką solarną z wbudowanym akumulatorem. Nie mam
    pojęcia czy istnieje taka, która jest odporna na warunki atmosferyczne na
    zewnątrz, ale jeżeli na jachcie jest okno, do którego da się przymocować
    zwykłą, to jest to jakieś rozwiązanie. Przy czym trzeba zwrócić uwagę na
    czas ładowania i natężenie oddawanego prądu bo jak będzie mały panel
    solarny i kiepska elektronika to oba czasy wyniosą ze 20 godzin a wtedy
    nici z imprezy. Na allegro są różne takie zabawki, a z tego co się
    orientuję, to bywają też takie co wyglądają jak książka i się rozkładają
    powiększając powierzchnię baterii słonecznych. Inny pomysł mi do głowy nie
    przychodzi.