  • 1. Data: 2009-12-20 13:32:48
    Temat: telefon dla taty
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Tato ma słaby wzrok, a jako że jego stara komórka dokonuje żywota chcę mu kupic
    na gwiazdkę nowy telefon. Coś z półki "dla seniora" byłoby dobre. Jako, że
    ojciec cierpi na ostrą astmę chciałbym mieć z nim szybko kontakt w razie
    ataku:czasem trzeba wezwać pogotowie.

    Widzę, że telefony "dla seniora" maja funkcję alarm. NIektóre mają przycisk z
    tyłu, inne z przodu. Wychodzi na to, że po dłuższym wciśnięciu włącza się
    głośny alarm (mi to akurat raczej nie jest potrzebne...), potem telefon wysyła
    sms-y i dzwoni np do mnie. NIektóre modele przełączają się w tryb gotowości
    automatycznego odbioru każdej przychodzącej rozmowy.

    Dla mnie ideałem byłoby, gdyby to zawsze działało tak: klawisz sos służy zawsze
    do dzwonienie do mnie (nic jednak nie "wyje"), jak nie odbiorę to mogę
    zadzwonić i telefon automatycznie odbierze. Dlaczego tak ? Dlatego, że raczej
    wątpię, by w chwili ataku ojciec szukał innego przycisku niż ten, którym zawsze
    do mnie dzwoni...
    Generalnie najlepszy byłby telefon w stylu fonka: zawsze odbierze rozmowę
    przychodzącą ze zdefiniowanego numeru...

    Prozeglądająć w necie opisy telefonów znalazłewm:

    1.MYphone 1040 - trzy przyciski szybkieog wybierania, w tym jeden "SOS"
    2. Myphone 1050 - sos z tyłu
    3. myphone 1070 jest sos ???
    4. emporia talk premium: brak sos ?
    5. Maxcom mm500 - ładowarko-podstawka biurkowa, przycisk sos ????

    Ma ktos z tymi fonami jakieś doświadczenie?

    .