  • 1. Data: 2010-01-08 07:35:35
    Temat: telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
    Od: "marsan" <6...@w...pl>

    Witam,
    No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
    Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do
    dzwonienie i sms, nie zaduży.

    jk

  • 2. Data: 2010-01-08 07:47:27
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-08 08:35, marsan pisze:
> [...]
    > No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
    > Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do

    kolina nie prowokuj, a dla zainteresowanych temat to sa dwie sluchawki
    teraz na rynku na tym poziomie cenowym LG (nie pamietam symbolu) i
    Samsung b3410 o ile sie nie myle.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2010-01-08 07:56:00
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Jak sms - to taki z wygodną klawiaturą - a jeśli ma być qwerty to już
    na pewno nie może być zbyt mały (chyba że chce wciskać klawisze
    szpilką).
    Może ku990 ? - wiem że to dotykowy, ale wydaje się że dosyć łatwo się
    do niego przekonać, posiada klawiaturę qwerty, bardziej czuły niż
    samsung i600, toshiba g910 (wiem oba z WM ale oba pokazywały pełny
    zasięg [3G], a następnie przerywały rozmowę z jego braku, na szczęście
    zmieniłem na htc magic i teraz widzę, że zasięg jest do niczego bo aż
    jedna kreska [3G] ale w przeciwieństwie do poprzednich telefonów
    przełącza bez problemowo na 2G).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-08 07:59:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    joker77 napisał(a):

    > Jak sms - to taki z wygodną klawiaturą - a jeśli ma być qwerty

    Ma być: QWETRTY ;) Ot, fantazja ułańska ;P

    j.

  • 5. Data: 2010-01-08 08:09:13
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    marsan pisze:
    > Witam,
    > No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
    > Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do
    > dzwonienie i sms, nie zaduży.

    Troszkę tego jest np.
    http://www.allegro.pl/item878000503_nokia_6820_silve
    r_fabry_nowa_oryginal_bez_siml.html#gallery

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2010-01-08 08:15:35
    Od: "marsan" <6...@w...pl>

    > teraz na rynku na tym poziomie cenowym LG (nie pamietam symbolu) i Samsung
    > b3410 o ile sie nie myle.

    dzienki, ten samsung wyglonda kool

    jk

  • 7. Data: 2010-01-08 13:09:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 08:35, marsan pisze:

    To colina, dyżurny pierdolec usenetu;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2010-01-08 19:44:35
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    marsan wrote:

    > Witam,
    > No w?asnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.

    najlepszy bedzie ajfon z doinstalowanym myvibe.
    zajmnie sie czym innym i nie bedzie spamowac smsami :)

  • 9. Data: 2010-01-08 21:51:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jan 2010 09:15:35 +0100, marsan wrote:

    >dzienki, ten samsung wyglonda kool

    To zobacz jeszcze B3310, i mniej koolowy B3210

    Ale co warte to nie wiem

    J.

  • 10. Data: 2010-01-11 19:28:57
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "marsan" <6...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
    > Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do
    > dzwonienie i sms, nie zaduży.

    Nie musisz chyba na nie odpisywać? Bo chyba trzeba by kupić dwa... ;))
    Jak będzie QWERTY to zdąży napisać 60 dziennie - przemyśl...
    Ożeń się jak najszybciej, wtedy przestanie....
    Mój syn się zaręczył, więc przepraszam za off topic... Tak mnie naszło :((((

    IMHO telefonów QWERTY nie ma tak dużo, żeby roztrząsać.
    Ja i tak nie odważyłbym się kupić bez uzgodnienia...
    Tekst: "wybierz sobie, kochanie" wart 1000 punktów... Payback...
    Poza tym nie brałbym z alledrogo tylko nówkę, zeby klawiatura wytrzymała do
    ślubu.

    LG KS360 PINK-RÓŻOWY za 377.
    Ale ekran dotykowy słynie z dziwnych reakcji po przytknięciu do ucha.

    Jednak jak czytam
    http://www.allegro.pl/item882171340_nokla_n81_fm_blu
    etooth_qwerty_nowosc.html
    to na myśl 100% satysfakcji ślinka mi kapie....

    Dla faceta to pewnie
    http://www.allegro.pl/item877951278_n97_polskie_menu
    _qwerty_dual_sim_tv_tel_mega_wyp.html#gallery
    czarny, z TV i żyroskopem = żadna kobieta tego nie doceni...

    Doradzałbym jednak SKLEP = GWARANCJA, ZAPYTANIE NARZECZONEJ=SATYSFAKCJA

    Feromon
    PS. Dla jak bardzo MŁODEJ? Bo znam takie stare co też taką ilość "spamu"
    wysyłają...