  • 1. Data: 2010-01-07 19:11:50
    Temat: Nokia N95(konfiguracja zdalna)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Simplus. Chodzi o zdalne ustawienie VIDEO ze strony Plusa. Dostaję smsa z
    poleceniem Zapisz. Zapisuję, ale jest komunikat, że wszystkiego nie można
    zapisać tylko 1 ustawienie. Sprawdzam Punkty dostępu a tam jest tylko
    VIDEO_PLUS. Brak VIDEO. Nie można więc skonfigurować RealPlayera czyli
    ustawić VIDEO w Domyślny punkt dostępu jak zalecali.

    neelix

  • 2. Data: 2010-01-07 19:38:20
    Temat: Re: Nokia N95(konfiguracja zdalna)
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko VIDEO_PLUS. Brak VIDEO. Nie można więc skonfigurować RealPlayera
    > czyli ustawić VIDEO w Domyślny punkt dostępu jak zalecali.

    Sprobuj ustawic recznie.

    . Punkt dostępu: video
    . Nazwa użytkownika: plusgsm
    . Hasło: plusgsm
    . Adres proxy: video.proxy.plusgsm.pl
    . Port proxy: 554
    . Strona domowa: video.plusgsm.pl

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2010-01-07 20:16:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jakoś okienka nie pasują, chyba że trzeba wejść w "Ust. zaawansowane".
    Patrzę np. na VIDEO_PLUS i tam adres jest: proxy.video. ...., a tu w opisie
    jest video.proxy. .... . Sam takie ustawienia do wpisania ściągnąłem. Może
    tak ma być.

    neelix