  • 1. Data: 2009-10-22 01:14:36
    Temat: teksty do www
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Humorystycznie dzisiaj

    http://www.zlecenia.przez.net/aukcja,36428,przygotow
    anie-tresci-na-strone-internetowa
    "Normalne ceny to około 2-5zł za 1 podstronę[...]"

    Od swojej strony to nie miałem jeszcze klienta który by mi powiedział że
    normalna cena za opracowanie tekstu to 5 złoty.

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2009-10-22 09:32:27
    Temat: Re: teksty do www
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    >
    > Od swojej strony to nie miałem jeszcze klienta który by mi powiedział że
    > normalna cena za opracowanie tekstu to 5 złoty.

    "Treść musi być ładnie skomponowana, jednolitą czcionką i wyróżnione
    nagłówki."

    Pomijając fakt, że czcionek to Gutenberg używał to co wspólnego ma tekst
    na stronę ze sposobem jego reprezentacji?

    Pozdr.
    MK