  • 1. Data: 2017-12-26 00:19:44
    Temat: tanie oponki at (ewentualnie mt od ktorych nie wypadaja plomby)
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    rangera 4x4 mam z 2000 roku, opony mu sie koncza (maja 11 lat - tak go
    kupilem)

    bede go sprzedawal w przyszlym roku wiec nie chce inwestowac powaznych
    sum, ale chetnie bym zrobil jakis kulig jak doczekamy sie w koncu
    sniegu, czy wyjechal z mojego zadupia przed plugiem jak popada, albo
    poprostu pojezdzil gruntowkami na skroty

    jaki komplet warto kupic za ~1600?

  • 2. Data: 2017-12-26 19:07:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-26 00:19, m4rkiz wrote:
    > jaki komplet warto kupic za ~1600?

    w sensie do 1600

    rozmiar 235/75r15

  • 3. Data: 2017-12-27 00:48:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > w sensie do 1600
    >
    > rozmiar 235/75r15

    https://www.oponeo.pl/dane-opony/cooper-weather-mast
    er-wsc-235-75-r15-109-t-xl

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2017-12-28 19:37:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-27 00:48, Yogi(n) wrote:

    > https://www.oponeo.pl/dane-opony/cooper-weather-mast
    er-wsc-235-75-r15-109-t-xl

    podziekowal, poczytalem, zamowilem, czuje sie winny piwo ;)