  • 1. Data: 2010-05-19 07:49:11
    Temat: tani kask z blendą
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Witam

    Szukam najtańszego możliwego kasku z blendą przeciwsłoneczną. Póki co
    wyszło mi na to że najciekawszym tanim rozwiązaniem z kasków "firmowych"
    jest Caberg V2 407 (trochę ponad 500zł), a najlepszym z niefirmowych
    Naxa F8 (< 300 zł).
    Ewentualnie olać blendę i kupić najtańszy markowy - Airoch Speed Fire
    (<300zł).
    Wg pierwotnego planu chciałem się zmieścić z zakupem poniżej 300 zł.
    I teraz mam dylemat: olać "markowość" i kupić Naxę, olać blendę i kupić
    Airoha, czy dorzucić prawie drugie tyle i mieć i markowość i blendę.

    Czy różnica w wykonaniu, bezpieczeństwie i komforcie jazdy pomiędzy
    Cabergiem a pozostałymi dwoma jest na tyle duża żeby z czystym sumieniem
    zwiększyć budżet? Nigdy nie jeździłem z blendą więc nie wiem co
    ewentualnie tracę :)

    --
    pozdrawiam
    Asmodeusz

    CM250

  • 2. Data: 2010-05-20 18:56:07
    Temat: Re: tani kask z blendą
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-19 09:49, Asmodeusz pisze:
> [...]
    > Cabergiem a pozostałymi dwoma jest na tyle duża żeby z czystym sumieniem
    > zwiększyć budżet? Nigdy nie jeździłem z blendą więc nie wiem co

    V-tkacy)
    A looknij na to
    http://www.motolizak.pl/kask-grex-rf2-one-1-black-p-
    7580.html ja sie
    zasadzam na takowy teraz bo moj stary caberg juz lata mi dookoła głowy.:)

    Pozdro

    Tomek
    Biały VFRanek

  • 3. Data: 2010-05-20 21:08:48
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-05-20 20:56, Viking pisze:

> [...]
    7580.html ja sie
    > zasadzam na takowy teraz bo moj stary caberg juz lata mi dookoła głowy.:)

    Tak po opisie to mi się podoba, tylko ciut droższy i pewnie nie znajdę
    na miejscu (w Łodzi kasku szukam).
    Poza tym zrezygnowałem już Naxy i zastanawiam się nad wyborem między
    cabergiem a airohem. I chyba mam za duży nos. Caberg przy w pełni
    zamkniętej blendzie dotyka mi czubka nosa, mimo to kask nie jest jakoś
    specjalnie ciasny, a rozmiar mniej już mi w ogóle nie wchodzi na głowę.
    Airoha nie przymierzałem, ale on i tak w ogóle nie ma blendy.
    Za to w sklepie polecają mi Shiro w cenach zbliżonych do Airoha. Wybór
    się komplikuje. Nie mam pojęcia co to Shiro i czy warto czy nie.
    Tak czy inaczej w tej chwili główny dylemat to caberg V2 407 vs Airoh
    Speed Fire.

  • 4. Data: 2010-05-20 21:14:58
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

> [...]

    7580.html ja sie
    > zasadzam na takowy teraz bo moj stary caberg juz lata mi dookoła głowy.:)

    Teraz zauważyłem że to szczękowiec. Tanio. No to następny do rozważenia.

  • 5. Data: 2010-05-20 21:20:54
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-20 23:14, Asmodeusz pisze:

    7580.html ja sie

    > Teraz zauważyłem że to szczękowiec. Tanio. No to następny do rozważenia.

    i z blendą!
    a grex to taki Nolan tylko z inna nazwą! to jedna woda tylko dwa brendy
    jak coca-cola i lift;)

    pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 6. Data: 2010-05-21 05:37:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-20, Viking <v...@n...pl> wrote:

    > i z blendą!
    > a grex to taki Nolan tylko z inna nazwą! to jedna woda tylko dwa brendy
    > jak coca-cola i lift;)

    A moze taki chinski skuter na licencji Hondy? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-05-24 08:38:30
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Asmodeusz napisał:
    7580.html ja sie
    > Teraz zauważyłem że to szczękowiec. Tanio. No to następny do rozważenia.

    Może warto poczekać tydzień i obejrzeć w Lidlu:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-CF9D0455-4BE30F9
    9/lidl_pl/hs.xsl/index_10546.htm\
    u nas taniej, niż za Odrą:
    http://www.lidl-shop.de/de/Auto-und-Zweirad/CRIVIT-S
    PORTS-Klapphelm-Groessen-S---M

    Czy na podstawie zdjęć można określić producenta?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2010-05-24 10:53:33
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 10:38, Akarm pisze:

> [...]
    > http://www.lidl-shop.de/de/Auto-und-Zweirad/CRIVIT-S
    PORTS-Klapphelm-Groessen-S---M

    > Czy na podstawie zdjęć można określić producenta?

    V-tkacy,
    CRIVIT?
    cokolwiek to znaczy nic mi to nie mówi,Grexa znam o tyle,że Marcinek
    lata w nim od lat, przeżył starcie z polonezem,no noga mniej,a jak
    jechaliśmy do Puzona to tez we wrocku fikneło się na krawężniku...w
    sumie niby głową nie walił z tym że nie na pewno..
    Nio ale jak sie w Lidlu pojawią to zapewne przyjże się...
    Rekawice i te kalesonki na moto nabyłem i nawet działa toto..;)

    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek