  • 1. Data: 2010-05-19 09:34:01
    Temat: Anatomia gleby, czyli coś do pooglądania.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Wiem że najciekawsze są wątki lifestylowe (sam już wolę historię zakupu
    klasycznego choppera). Ale jak by chciał ktoś pooglądać dosyć typowy
    przypadek pod wiele wyjaśniającym tytułem "Pomyliłem się raz, a potem
    dla pewności jeszcze raz". To polecam:

    http://www.youtube.com/watch?v=eHl8uDMlsAw&feature=c
    hannel

    Ogólnie bardzo udany kanał w tej TV, kiedyś go ktoś, chyba nawet tutaj
    zareklamował i tak sobie poowoli oglądam. Całkiem ładne widoki.

    http://www.youtube.com/watch?v=7bFm4jJ8IAs&NR=1

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2010-05-19 09:44:58
    Temat: Re: Anatomia gleby, czyli coś do pooglądania.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:
> [...]
    > klasycznego choppera). Ale jak by chciał ktoś pooglądać dosyć typowy
    > przypadek pod wiele wyjaśniającym tytułem "Pomyliłem się raz, a potem

    gdzieś bl film jak wlaśnie na tym zakrecie walą sie w lowside rozne
    motory. tam jest cos nie tak z geometria albo grawiatacja.

    Nie wiem czemu ten gosc sie zlozyl - za duzo gazu i djechal tyl na bok ?

    ktos wie ?

    KJ

  • 3. Data: 2010-05-19 09:49:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.05.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

> [...]
    > motory. tam jest cos nie tak z geometria albo grawiatacja.
    >
    > Nie wiem czemu ten gosc sie zlozyl - za duzo gazu i djechal tyl na bok ?

    Popatrz na spowolnionej powtórce, najlepiej w wysokiej rozdzielczości.
    Widać jak odwija, zalicza mini uślizg, natychmiast zupełnie zamyka
    przepustnicę. Dlatego podałem ten właśnie bo ładnie to widać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2010-05-19 09:53:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > motory. tam jest cos nie tak z geometria albo grawiatacja.
    >
    > Nie wiem czemu ten gosc sie zlozyl - za duzo gazu i djechal tyl na bok ?

    mam teorię spiskową. chcesz? no skoro jest kamera, która czeka na
    śmiałków, to albo tam jest zjebany asfalt, np jakimś grafitem przesadnie
    napakowany, czy innymi kamieniami (porsche lajtowo dość przeleciało
    też), albo operator kamery coś zachachmęcił, bo owszem, kółko typu
    odjechało od gazu, to raczej fakt, ale nie przy tej prędkości na
    normalnym asfalcie i zapewne w wysokiej temp wiatru. poprzedni winkiel
    zrobił IMO szybciej, a nic się nie stało.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-05-19 10:23:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Popatrz na spowolnionej powtórce, najlepiej w wysokiej rozdzielczości.

    se popatrze.

    > Widać jak odwija, zalicza mini uślizg, natychmiast zupełnie zamyka
    > przepustnicę.

    Ja mam w genie paraliz nadgarstka przy odjezdzie tylu, nie zamykam ani
    nie otwieram gazu. Nad lepsza reakcja pracuję "w miękkich
    okolicznosciach przyrody".

    > Dlatego podałem ten właśnie bo ładnie to widać.

    foty nowego motora na picasie, filmiki z gleby na youtube, bez sieci to
    nie byloby sie jak czymkolwiek pochwalic, ups sory, wymieniac doswiadczen.
    :-)

    KJ

  • 6. Data: 2010-05-19 10:26:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

> [...]
    > normalnym asfalcie i zapewne w wysokiej temp wiatru. poprzedni winkiel
    > zrobił IMO szybciej, a nic się nie stało.

    A ja nadal myslę że tam jest po prostu jakiś niewidoczny na filmie garb,
    uskok cycuś. W pełnym złożeniu nagle kończy się prześwit i zonk.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj