  • 1. Data: 2010-05-18 20:55:28
    Temat: Jazda motocyklem jest bardziej niebezpieczna niż boks zawodowy :-)
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    "Wyborcza" podała, że "Diablo" Włodarczyk po zdobyciu tytułu mistrza świata
    w boksie, został zmuszony przez promotora aby oddać do salonu swieżo nabyty
    motocykl, gdyż jazda nim jest jest ponoć zbyt niebezpieczna...

    Pełny tekst tutaj:
    http://www.sport.pl/boks/1,64992,7896315,Boks__Frago
    meni___Wlodarczyk_o_milion_dolarow_wiecej.html

    Jak tylko sobie uświadomiłem, że dosiadając mojego skromnego LS-a, ryzykuję
    więcej, niż gdybym wyszedł na zawodowy ring bokserski, to od razu mi urosło
    ego i poprawiło się samopoczucie ;-) Czego i wam życzę.

    Zaczęłem się również zastanawiać, czy niebezpieczeństwo zależy od marki
    motocykla i czy można to jakoś porównać do zagrożenia ze strony konkretnych
    przeciwników w ringu, np:
    jazda Banditem = walka z Oscarem de la Hoya
    jazda Fat Boy'em = pojedynek z Gołotą
    Triumph Rocket = 12 rund z Kliczką
    Hayabusa = młody Tyson
    itp. ;-)

    --
    Yorick
    LS 650

  • 2. Data: 2010-05-18 21:22:20
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 18 Maj, 22:55, Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
    wrote:
> [...]
    > więcej, niż gdybym wyszedł na zawodowy ring bokserski, to od razu mi urosło
    > ego i poprawiło się samopoczucie ;-) Czego i wam życzę.

    Sprobuj kiedys pojezdzic dla przyjemnosci. Po prostu. Czego Ci zycze.

    --
    Pozdrawiam Artu / Kef & padaki 955/660

  • 3. Data: 2010-05-18 22:24:56
    Od: outsider <o...@i...eu>

    On 18 Maj, 23:22, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Sprobuj kiedys pojezdzic dla przyjemnosci. Po prostu. Czego Ci zycze.
    >
    > --
    > Pozdrawiam Artu / Kef & padaki 955/660

    ...gdyby to było forum to właśnie bym Ci przyznał "browara"...

  • 4. Data: 2010-05-19 00:08:08
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 18 May 2010 22:55:28 +0200, wrote:

    [...]
    > Jak tylko sobie uświadomiłem, że dosiadając mojego skromnego LS-a,
    > ryzykuję więcej, niż gdybym wyszedł na zawodowy ring bokserski, to od
    > razu mi urosło ego i poprawiło się samopoczucie ;-) Czego i wam życzę.

    Ale co w tym dziwnego? :-) Boks jest dość bezpieczny dla życia (gorzej
    dla intelektu, powtarzane mikrourazy mózgu nie robią mu dobrze), od tego
    są te duże rękawice ochronne, zasady itd.

    Za to na drogach to na jednośladzie nigdy nie jest specjalnie bezpiecznie,
    a w Polsce to w ogóle jakaś masakra. Podejrzewam, że jakby wziąć statystykę
    to spokojnie wyjdzie że boks jest bardzo bezpieczny dla życia a jazda na
    motocyklu wprost przeciwnie. To tak samo jak z niebezpiecznymi zawodami,
    policjant ma relatywnie bezpieczny żywot w porównaniu z takim rybakiem czy
    drwalem, no ale policja się kojarzy ze strzelaninami i w ogóle. ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2010-05-19 05:32:37
    Od: n...@s...com

    On Tue, 18 May 2010 22:55:28 +0200, Yorick
    <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote:

    >Witam,
    czesc

    >"Wyborcza" podała, że "Diablo" Włodarczyk po zdobyciu tytułu mistrza świata
    >w boksie, został zmuszony przez promotora aby oddać do salonu swieżo nabyty
    >motocykl, gdyż jazda nim jest jest ponoć zbyt niebezpieczna...

    nie zbyt niebezpieczna, tylko gdyby zostal przerobiony na mielone
    przez przydrozna barierke to promotor nie dostalby z tego kasy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-05-19 06:52:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Yorick pisze:

    > http://www.sport.pl/boks/1,64992,7896315,Boks__Frago
    meni___Wlodarczyk_o_milion_dolarow_wiecej.html

    > Zaczęłem się również zastanawiać,

    widzisz doktorski? a mógł dać jak Ty, link i se skomentujcie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2010-05-19 07:28:25
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-18 22:55, Yorick pisze:
    > [...]
    > Hayabusa = młody Tyson

    O widzisz! Ty to potrafisz marketingowo zachecic! :-)

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-05-19 07:30:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > O widzisz! Ty to potrafisz marketingowo zachecic! :-)

    i co, znowu nie sprzedasz? ;P

  • 9. Data: 2010-05-19 07:30:30
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

> [...]
    > więcej, niż gdybym wyszedł na zawodowy ring bokserski, to od razu mi urosło
    > ego i poprawiło się samopoczucie ;-) Czego i wam życzę.

    Żyłeś w nieświadomości :) Teraz już wiesz że musisz ostrożniej jeździć.
    A tak poważnie - to chyba oczywiste że ryzykujesz więcej? Na ringu nie
    grożą Ci otwarte złamania i takie tam różne gorsze rzeczy. Dostajesz
    częściej ale słabiej. No i masz sędziego który zareaguje gdy zrobi się
    zbyt niebezpiecznie.

  • 10. Data: 2010-05-19 15:34:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-19 09:30, gildor pisze:

    > i co, znowu nie sprzedasz? ;P

    Wot - prawdziwy p... p... PRECEL!
    (sorry - nie moglem znalezc bardziej obrazliwego okreslenia!)

    Ja wiem - wódki nie postawisz - to kumpli nie masz! :-[

    --
    pozdr
    pj