  • 21. Data: 2009-10-20 18:09:16
    Temat: Re: tani i dobry watomierz sieciowy
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:hbkhb9$9rd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ja tam mierzyłem stoperem :) Czas obrotu licznika :)
    > Wada taka że trzeba wszystko w domu wyłączyć

    http://www.allegro.pl/item789758324_licznik_pradu_en
    ergii_1_faz_legalizowany_f_vat.html

    e.

  • 22. Data: 2009-10-20 21:19:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    R.M. pisze:

    > Poszukuje taniego i dobrego watomierza sieciowego, w stylu podlaczam do
    > gniazdka, potem np TV i na cyfrowym wyswietlaczu pojawia sie moc

    Co jakiś czas jest promocja w Lidlu z takimi właśnie watomierzami. Potem
    pokazują się odpowiednio droższe na Allegro (ale wciąż nie przekraczają
    kilkudziesięciu zł). Tanie i dobre. Polecam.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 23. Data: 2009-10-21 15:00:22
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Co jakiś czas jest promocja w Lidlu z takimi właśnie watomierzami. Potem
    > pokazują się odpowiednio droższe na Allegro (ale wciąż nie przekraczają
    > kilkudziesięciu zł). Tanie i dobre. Polecam.

    jaka maja klase? i na urzadzeniu z tyrystorami rowniez wskazuja poprawnie?

  • 24. Data: 2009-10-21 21:24:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    R.M. pisze:

    > jaka maja klase? i na urzadzeniu z tyrystorami rowniez wskazuja poprawnie?

    Chodzi mi o taki miernik energii:
    http://www.danielclemente.com/consumo/manual/index.e
    n.html

    Tu wrzuciłem instrukcję, szczegółowe dane urządzenia na stronie 4:
    http://dybkowski.net/download/lidl/9149fr.pdf

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 25. Data: 2009-10-31 09:09:03
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:52:07 +0200, J.F. napisał(a):

    > P.S. Licznik energii, elektroniczny, atestowany - chyba nie jest
    > jakis bardzo drogi .. nie ma przypadkiem funkcji pokazywania mocy ?

    Liczniki firmy Pozyton posiadają taką funkcję ale to już tak ze 300PLN
    trzeba by wydać.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 26. Data: 2009-10-31 18:25:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    badworm pisze:

    > Liczniki firmy Pozyton posiadają taką funkcję ale to już tak ze 300PLN
    > trzeba by wydać.

    A może wystarczy najprostszy elektroniczny licznik zużycia energii i
    wykorzystanie impulsów diody błyskającej regularnie np. 2400 razy na
    kWh. Z odstępów między impulsami można prostym AVRkiem wyliczyć
    pobieraną moc. Najlepiej od razu wziąć licznik z cyfrowym optoizolowanym
    wyjściem impulsów. Ja mam taki i działa skutecznie z ATmegą8:
    http://www.eph.pl/product/id/721,licznik-1-fazowy-en
    ergii-elektrycznej-le-01

    No i to nie jest starterkit EP tylko normalny kalibrowany licznik z
    gwarantowaną klasą dokładności pomiaru.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/