  • 11. Data: 2013-07-15 21:55:33
    Temat: Re: taktak na kart? promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:38:05 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > http://www.heyah.pl/abonament/non-stop

    Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
    oczekuje.

    Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.

    J.

  • 12. Data: 2013-07-15 22:38:45
    Temat: Re: taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-15 10:05, Rebiun pisze:
    > Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w
    > tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?
    > Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
    > Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

    po 16 latach posiadania taktaka, zmigrowalem go do najtanszego abo
    Rodzina20 ze 150minutami do wszystkich za 17,90 brutto miesiecznie.
    Wyliczylem sobie, ze to jest min. 2 razy taniej niz w taktaku
    dotychczas. Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak
    rok waznosci konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
    sprawdzenie stanu konta) :(

  • 13. Data: 2013-07-15 23:56:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Rebiun" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
    > Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

    ostatnie promocje:
    - sprawdzanie salda 4gr/każdorazowo
    - "Konto ważne zawsze..." 3zł/miesięcznie

    reasumując w promocji tmobile zyskuje ok. 40zł rocznie

  • 14. Data: 2013-07-15 23:57:55
    Temat: Re: taktak na kartę - promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > A potem w Mini Max.

    no właśnie jakoś tak podwójnie

  • 15. Data: 2013-07-16 06:02:39
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 21:55:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Taaa ... obawiam sie ze to nie jest odpowiedz, ktorej klient
    > oczekuje.

    To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.

    > Szczegolnie klient t-mobile, ktory nie moze skorzystac.

    A ktoś mu zabrania?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 16. Data: 2013-07-16 12:24:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    >To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.

    No coz, moze oni mysla ze jest, ciekawe czy klienci beda tak myslec

    >A ktoś mu zabrania?

    Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
    Demobilem (heyah).

    Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
    przewiduja.
    No chyba zeby ich tak z zaskoczenia - wybrac zlego operatora. Moze
    automat sam sobie znajdzie prawidlowego :-)

    J.

  • 17. Data: 2013-07-16 12:50:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości
    >po 16 latach posiadania taktaka, zmigrowalem go do najtanszego abo

    Taki chyba cel T-mobile i reszty - zmigrowac klientow do abo.
    W miare obnizek cen kartowcy za malo by placili.

    >Rodzina20 ze 150minutami do wszystkich za 17,90 brutto miesiecznie.
    >Wyliczylem sobie, ze to jest min. 2 razy taniej niz w taktaku
    >dotychczas.

    Pod warunkiem ze wygadujesz te 100-150 minut.

    >Podwojne doladowania chyba sie juz skonczyly tak samo jak rok
    >waznosci konta, etc (za wszystko w taktaku trzeba placic - nawet za
    >sprawdzenie stanu konta) :(

    Przez internet nie trzeba :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-07-16 14:04:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-16 12:50, J.F pisze:

    > Taki chyba cel T-mobile i reszty - zmigrowac klientow do abo.
    > W miare obnizek cen kartowcy za malo by placili.

    > Pod warunkiem ze wygadujesz te 100-150 minut.

    no mniej wiecej 2 godziny mieisecznie.
    I niestety duza czesc poza T-mobile (np Playa - gdzie w taktaku liczyli
    sobie 80gr/minute, brbr).

    Do tmobile i stacjonarne mialem niemal za darmo - bo wiekszosc szla z
    Bonusa, ale mimo to jak policzylem sobie koszty, to miesiecznie z konta
    zaczelo ostatnio znikac po 50-80pln (w tym 3pln za rok waznosci konta i
    7pln za min pakiet danych) - to bylo totalnie nieoplacalne.
    Stad ta 'desperacka' decyzja ;) Z ostatnich bilingow miesiecznych
    wyszlo mi, ze rozmawiam na miesiac z tego konkretnego numeru wlasnie
    okolo 2-2.5 godziny, wiec 150min powinno mi starczyc. Zreszta wyzej
    zawsze mozna zmigrowac w dowolnym momencie.

    > Przez internet nie trzeba :-)

    nie trzeba, ale to nie bylo wygodne (nawet biorac pod uwage aplikacje z
    marketu na androida - pokazywalo tylko stan konta).

  • 19. Data: 2013-07-16 15:08:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 12:24:19 +0200, J.F napisał(a):

    > No coz, moze oni mysla ze jest

    I mają rację.

    > ciekawe czy klienci beda tak myslec

    Zapytaj klientów to się dowiesz.

    > Demobil. Nie moze pan przeniesc numeru miedzy Demobilem (taktak) a
    > Demobilem (heyah).
    >
    > Nawet jak tam dalej klikniesz to wyjdzie ze przenosin z T-mobile nie
    > przewiduja.

    Czyli może skorzystać.

  • 20. Data: 2013-07-16 18:19:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    .>>To nie ma nic do rzeczy. Odpowiedz Demobilu jest.
    >I mają rację.

    Mowisz ... no coz, szkoda ze raportu przenosin regularnego nie ma,
    zobaczylibysmy za pare miesiecy.
    A moze jest ?

    >Zapytaj klientów to się dowiesz.

    >Czyli może skorzystać.

    Ale jak ? Wybieram "przenies numer" nie moge wybrac t-mobile jako
    aktualnego operatora.

    J.