    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: taktak na kart? - promocje - s? jakie? typu 2x?
    Date: Tue, 16 Jul 2013 14:04:18 +0200

    W dniu 2013-07-16 12:50, J.F pisze:

    > Taki chyba cel T-mobile i reszty - zmigrowac klientow do abo.
    > W miare obnizek cen kartowcy za malo by placili.

    > Pod warunkiem ze wygadujesz te 100-150 minut.

    no mniej wiecej 2 godziny mieisecznie.
    I niestety duza czesc poza T-mobile (np Playa - gdzie w taktaku liczyli
    sobie 80gr/minute, brbr).

    Do tmobile i stacjonarne mialem niemal za darmo - bo wiekszosc szla z
    Bonusa, ale mimo to jak policzylem sobie koszty, to miesiecznie z konta
    zaczelo ostatnio znikac po 50-80pln (w tym 3pln za rok waznosci konta i
    7pln za min pakiet danych) - to bylo totalnie nieoplacalne.
    Stad ta 'desperacka' decyzja ;) Z ostatnich bilingow miesiecznych
    wyszlo mi, ze rozmawiam na miesiac z tego konkretnego numeru wlasnie
    okolo 2-2.5 godziny, wiec 150min powinno mi starczyc. Zreszta wyzej
    zawsze mozna zmigrowac w dowolnym momencie.

    > Przez internet nie trzeba :-)

    nie trzeba, ale to nie bylo wygodne (nawet biorac pod uwage aplikacje z
    marketu na androida - pokazywalo tylko stan konta).