  • 1. Data: 2016-12-07 19:45:17
    Temat: takie tam kalkulatory
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://www.piast.edu.pl/Tools/Unit-Converters-Calcul
    ators

  • 2. Data: 2016-12-08 17:01:42
    Temat: Re: takie tam kalkulatory
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-07 o 19:45, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > http://www.piast.edu.pl/Tools/Unit-Converters-Calcul
    ators
    Chyba jest błąd w części
    "Przeliczanie poziomu napięcia i wartości napięcia (V/dBuV/dBV)"
    Napięcie w watach? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2016-12-08 17:55:00
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    ators
    > Chyba jest błąd w części
    > "Przeliczanie poziomu napięcia i wartości napięcia (V/dBuV/dBV)"
    > Napięcie w watach? :-)

    Obiecali dzisiaj poprawić :).

    --
    GrzenIo

  • 4. Data: 2016-12-08 18:04:10
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 08/12/2016 16:55, grzenio wrote:

    > Obiecali dzisiaj poprawić :).

    "Przeliczanie poziomu mocy i wartości mocy (W/dBW/dBm)" dziala tylko
    dla wartosci całkowitych :-)

    wiem ... czepiam się. Mozna zmienić jednostkę.

    c.

  • 5. Data: 2016-12-08 19:04:34
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ niewyobrażalny sukces odniosła wspólnota europejska publikując tą
    stronę... jednostki chyba wymyślono po to, żeby sobie ułatwić, a nie
    strzelać z dupy jakimiś euro-kalkulatorami...

  • 6. Data: 2016-12-09 01:54:02
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 19:04, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ależ niewyobrażalny sukces odniosła wspólnota europejska publikując tą
    > stronę... jednostki chyba wymyślono po to, żeby sobie ułatwić, a nie
    > strzelać z dupy jakimiś euro-kalkulatorami...

    Wrzuć takie kalkulatorki na swoje forum to może będziesz miał chociaż
    tyle gości co na lotnisku w Radomiu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2016-12-09 20:47:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    trzeba by zapytać eksperta czy za jego czasów to takie obliczenia
    dokonywało się w pamięci?

    skoro już, to może Ktoś coś mądrego napisze i napisze jak szybko sobie
    to i tamto przeliczać? to bym chętnie umieścił na moim forum...