  • 11. Data: 2015-02-08 10:55:57
    Temat: Re: tak pracują chińskie dzieci...
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup

    >Ciekawsza od chińskich dzieci jest szybkość tych automatów
    >pick&place. Skoro nawet Chińczyk sobie może pozwolić, by mu
    >te "drukarki" pierdziały pół godziny nad jedną płytką, to to
    >musi być jakaś manufaktura do produkcji małoskalowej.

    U nas się tak nie da.
    Nie zarobisz na ZUS, księgową, prezesa , czynsz, ....

    AZS

  • 12. Data: 2015-02-08 13:19:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >ja prowadzę własną firmę, więc raczej - na warunki zatrudniania... :)

    A to dla ciebie jest cos innego: chciałbyś płacić tyle łapówek ile trzeba w
    chinach by prowadzić firmę? Ewentualnie dostawać regularnie wpierdol?

  • 13. Data: 2015-02-08 13:26:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 10:55, Akond ze Skwak pisze:

    > U nas się tak nie da.
    > Nie zarobisz na ZUS, księgową, prezesa , czynsz, ....

    Potrzebujesz położyć 3500 elementów na jedną płytkę?
    http://www.aliexpress.com/item/TM220A-SMT/765764244.
    html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2015-02-08 19:47:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A to dla ciebie jest cos innego: chciałbyś płacić tyle łapówek ile
    > trzeba w chinach by prowadzić firmę? Ewentualnie dostawać regularnie
    > wpierdol?

    ale to jest alternatywa - "albo", czy też promocja łączona ?

  • 15. Data: 2015-02-08 19:48:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No cóż, będąc liberałem od dawna deklaruję chęć głosowania
    > na Komunistyczną Partię Chin, ale niestety jeszcze nie startuje
    > ona w moim okręgu wyborczym.

    no właśnie. To jest problem.

  • 16. Data: 2015-02-08 20:33:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Potrzebujesz położyć 3500 elementów na jedną płytkę?
    > http://www.aliexpress.com/item/TM220A-SMT/765764244.
    html

    no to jest dokładnie to, co na filmie. U nas na Allegro taniej - 19.900
    brutto, co daje po odliczeniu vat i podatku 13500 zł, czyli 4100$.

    Ale umówmy się - to jest zabawka. Jak na taką zabawkę, trochę za drogo.
    Gdybym miał miejsce, którego nie mam, kupiłbym to:

    http://allegro.pl/automat-montazowy-smd-pick-place-s
    mt-i5047617958.html

  • 17. Data: 2015-02-08 20:49:01
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >Gdybym miał miejsce, którego nie mam, kupiłbym to:

    >http://allegro.pl/automat-montazowy-smd-pick-place-
    smt-i5047617958.html

    Ciekawe ...
    co oni tym robili ?
    Szczególnie ciekawa jest reszta wyprzedaży np. : Wyświetlacze numerów
    pieśni (?)

  • 18. Data: 2015-02-08 20:53:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ciekawe ...
    > co oni tym robili ?
    > Szczególnie ciekawa jest reszta wyprzedaży np. : Wyświetlacze numerów
    > pieśni (?)

    no jak co, różne tam wyposażenie do kościołów chociażby - żeby lud
    wiedział którą linijkę zawodzić.
    Czasem instalują ekrany do wyświetlania całego tekstu, czasem tylko
    takie "wspomagacze".

  • 19. Data: 2015-02-08 20:54:10
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    Strasznie błogosławiony ten wyświetlacz pieśni.

    http://allegro.pl/wyswietlacz-numerow-piesni-3cyfry-
    zwrotka-125mm-i5047617537.html

    4 cyfry za 875 zł.

    Jakaś kosmiczna technologia ?

  • 20. Data: 2015-02-08 21:03:54
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 08.02.2015 20:33, sundayman wrote:

> [...]
    >
    > Ale umówmy się - to jest zabawka. Jak na taką zabawkę, trochę za drogo.
    > Gdybym miał miejsce, którego nie mam, kupiłbym to:

    Z opisu:
    Układa poprawnie elementy wielkości 1206 oraz 0805 (o 0603 ani słowa)
    Można by próbować układać nawet układy TSSOP i TQFP (można by nawet...)

    Słabo to wygląda, nawet jak na sprzęt do małej firmy.