  • Data: 2024-10-25 22:21:31
    Temat: tak nieśmiało zapytam
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czekam i czekam. Spoglądam i spoglądam.
    Gdzie wątek o wypadku na obwodnicy Gdańska?
    Czy filtr mi wyciał w czytniku bo za dużo reno Mastera?

    A jesli nie wyciał to chciałbym poznać sikret dlaczego nikt nic?

    Nieumyślnie zabiłem 4 ludzi = ide siedzieć.
    nie aresztowali go?

    Nie ważne zasnąłem, dłubałem w nosie, wyganiałem muchę.

    Po co ta gigantyczna dyskusja w internecie.
    hamował nie hamował, było 80 nie było 50, zasnął nie zasnął.

    Za chwilę ktoś powie ale to był taki porządny gość
    do koscioła chodził i dzień dobry mówił.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI