  • Data: 2024-10-26 11:19:26
    Temat: Re: tak nieśmiało zapytam
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1u90wdzbbyrtz.7uyl7fcq2qu0$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > To nie takie proste u nas.

    ale dlaczego nie "u nas"?

    w Anglii psiknęli amoniakiem dostali dożywocie minimum 33 lata.
    Niech dostanie choć 10 lat bez zawiasów.

    https://www.northumbria.police.uk/news/northumbria/n
    ews/convictions-and-sentencings/men-jailed-ammonia-m
    urder/

    > Może i tak.
    > Ale zasnał za kierownicą.
    > A Ty zamknąć chcesz, jak jakiegos morderce :-)

    Nie mordercę. W ogóle mnie on nie obchodzi. Kim jest, czy mu przykro.
    Ma być tabela i cennik. Jeden trup = tyle lat.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI