  • Data: 2014-01-18 16:15:41
    Temat: t-mobile nowa oferta.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Mam parę pytań:
    Z tego co się zorientowałem w nowej ofercie Basic dają 400 minut
    nieprzeliczalne na smsy (LOL). Ale czy te minuty są też na stacjonarne?
    Mętnie piszę.
    Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi
    nabije kasę łącząc się samowolnie z internetem?

    Ktoś to przerabiał już praktycznie?
    Do tej pory miałem plan za 19.90 z efakturą i 2 godzinami i jakoś dawało
    radę.
    Tak to wszystko niefortunnie formułują że nie wiem, czy nie będą chcieli
    starego telefonu mi zabrać, bo w regulaminie jest wymiana telefonu.
    Pakietu żadnego za internet chyba się tu nie da kupić, więc obawiam się,
    że telefon zacznie żreć jak coś.

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia tu praktyczne z nimi? Wczoraj dzwoni
    telefon i drze mordę jakiś gościu od nich o muzyce na czekaniu czy tam
    czymś. Mają chyba za dużo klientów i starają się zniechęcić.