  • 11. Data: 2016-03-09 16:42:16
    Temat: Re: szybki start (ponownie)
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > jaki jest minimalny schemat do uruchomienia procka STM32F103/5/7?
    > do których pinów można podpiąć LCD? instrukcja ma 300 stron, może
    > Ktoś pomoże namierzyć gdzie piszą o podłączaniu elementów 5V?
    > a jaki stabilizatorek 3V3 byście polecili?
    Muszę Ci przyznać, że Twoje pytania czytam z zainteresowaniem. Serio.

  • 12. Data: 2016-03-09 17:01:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:
    > Muszę Ci przyznać, że Twoje pytania czytam z zainteresowaniem. Serio.

    Człek się może dowartościować przy takiej "lekturze" :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-03-09 20:38:55
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-03-09 o 17:01, AlexY pisze:
    > Człek się może dowartościować przy takiej "lekturze" :)
    Ale temat postu powinien brzmieć nieco inaczej: "Szybki falstart..."

  • 14. Data: 2016-03-10 16:50:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie żebym rozumiał, ale poszukuje starszych wersji
    tego:
    stm32_f105-07_f2_f4_usb-host-device_lib.zip

    a konkretniej poszukuje opisu .chm tej paczki...

    ściągnąłem najnowszą ze stron STM, ale strasznie pocięta
    nie ma połowy plików... np. do keila i tego opisu chm

    czy jeśli na moim windows xp nie widać stron opisów z chm
    to mam za srary windows czy może plik jest uszkodzony?
    mówię o standard library.chm

  • 15. Data: 2016-03-10 17:47:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a schemat do tego
    STM3210C-EVAL
    to jest może gdzieś dostępny, czy to tajemnica?

  • 16. Data: 2016-03-10 17:57:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pojawiło sie we mnei zwątpienie,
    jak regulować czasem trwania stanów na wyjściach gpio?

  • 17. Data: 2016-03-22 18:57:15
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "platformowe specjalisty" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nbs92v$5d5$1@node2.news.atman.pl...
    > pojawiło sie we mnei zwątpienie,
    Jak chcesz mieć szybszy start to podłącz komputer pod fazę ;)