  • 121. Data: 2016-08-04 23:26:15
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > Na rozmowie temat kwalifikacji był poruszany i zdawało się, że
    > moje argumenty były przekonujące. A czy 19000 na rok to mało...
    > cóż, kasy nigdy za wiele, dla mnie mało to 15000 na rok.

    Mnie proponowali 19 tys ale stanowczo nie za zarabianie kabelków.
    Oczekiwali naprawy 100 pcb dziennie od 7oo do 15:20. elementy smd.
    Ciemno, duszno, za plecami fala. Wolałbym za mniej karmić tę falę.
    Facet który to robił obok co miałbym i ja wyjazywał ruchy.
    Dałem na luz.

    Znowu jak polazłem na typowe zarabianie kabelków to cmokali że
    overqualified i że dojazd i brak samochodu i to sramto i w końcu
    sie wk i wyszedłem. Szkoda bo piękna pani mnie testowała ;)

    Why Employers Don't Want to Hire Overqualified Candidates

    http://tinyurl.com/p8bdd4v

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 122. Data: 2016-08-04 23:33:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Magnus Elephantus pisze tak:

    > Chyba, widzialem ogloszenie tej firmy, jakies kilka lat temu, z
    > takima sama oferta pracy?
    > To byla jakas zbrojeniowka, cos wspolnego z RAF...?

    zbrojeniowka no to dlatego taka wysoka stawka i obcokrajowiec
    nie dostanie takiej pracy.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 123. Data: 2016-08-04 23:39:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > "

    > To podkul ogon i zapierdalalaj za te 2kzl brutto
    >
    > Albo idz sie wyzal mamuni.

    To znowu ty kołku? Do budy! Bo jutro arbajtować trzeba od 6oo.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 124. Data: 2016-08-04 23:44:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-04 o 23:39, PiteR pisze:

    > To znowu ty kołku? Do budy! Bo jutro arbajtować trzeba od 6oo.

    "

    Ty ciulu wioskowy nie obrazaj mnie bo ja zaczynam prace od 8 a teraz mam
    jeszcze 2 tygodnie urlopu .

    Obawiam sie ze nie zrozumiesz za sto lat jak gleboko tkwisz w dupie.
    Ale zyczy powodzenia moze uda ci sie wydobyc z tego bagna zwanego polska.

  • 125. Data: 2016-08-04 23:46:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-04 o 23:33, PiteR pisze:

    > zbrojeniowka no to dlatego taka wysoka stawka i obcokrajowiec
    > nie dostanie takiej pracy.

    "

    Nie tylko zbrojeniowka wioskowy ciulu w cywilizacji istnieja setki
    roznych posad np jest taka firma jak airbus ktora daje duzo zarobic ale
    to chyba narazie w strefie twoich marzen sennych. Mozesz zaczac
    projektowac maszyne do kopania burakow.

  • 126. Data: 2016-08-04 23:49:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > To zależy, jachtu i prywatnego śmigłowca z tego się nie utrzyma,
    > mi wystarczy 1500 do utrzymania 3-osobowej rodziny, spłacania rat
    > kredytu bez konieczności oszczędzania na wszystkim.

    Jak ty to robisz powiedz powiedz? ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 127. Data: 2016-08-04 23:54:41
    Temat: Re: szukam pracy [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

> [...]
    > zarobic ale to chyba narazie w strefie twoich marzen sennych.
    > Mozesz zaczac projektowac maszyne do kopania burakow.

    ok zaprojektuję, będziesz mi robił za model wzorcowy ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 128. Data: 2016-08-04 23:58:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Artur Miller pisze tak:

> [...]
    > suitably qualified person to overwinter in Antarctica at our
    > Halley VI (76°S, 27°W) or Rothera (68°S, 68 °W) station. This is
    > electronics with a difference. As part of a small, highly
    > motivated team, you will be spending a whole year in the
    > Antarctic, life here is like nowhere else, so you must be ready to
    > take on all the challenges it offers. With the unparalleled beauty
    > of the Antarctic, you will find this a profitable experience in
    > more ways than one. The primary role of the successful candidate
    > will be to maintain and operate a suite of scientific instruments

    dziękuję. czytałem to już :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 129. Data: 2016-08-05 00:02:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    stchebel pisze tak:

    > ========
    >
    > Nie fandzol!! Nie szukasz pracy, ino posady.

    przepraszam :)

    Szukam posady. Rzeczywiście masz rację.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 130. Data: 2016-08-05 00:04:34
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-04 o 23:54, PiteR pisze:

    > ok zaprojektuję, będziesz mi robił za model wzorcowy ;)

    "

    Dziecioku ty nawet nie wiesz jak burak wyglada a spogladasz codziennie
    na niego w lustrze a ty chcesz cos projektowac?