  • 11. Data: 2009-07-30 14:03:49
    Temat: Re: szukam monitora...
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Jakub Spiernowski pisze:

    > jeśli tak to karta TV za 20zl sprawi się do tego idealnie

    Ale jest jeszcze drugie "tak", takie aby do oglądania TV nie trza było
    kompa.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2009-07-30 15:12:32
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-30 15:15, Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz napisał:

    > Ja tez mam 2. I do jednego podpięty KVM na 4 komputery a do drugiego
    > na 8. ;-)

    Fanatyk.
    A myślałem że moje 5 w jednym pokoju to już za dużo. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-07-30 16:37:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jeszcze taniej i lepiej kupic payka na usb, nie dosc ze masz monitor
    normalnie podlaczony przez dvi, telewizje w okienku dowonlej wielkosci to
    jeszcze mozesz sobie ustawic nagrywanie.

    --
    pozdr

  • 14. Data: 2009-08-03 10:40:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> wrote in message

    > sam mam 24 LCD monitor i kupiłem karte TV, od tego czasu praktycznie nie
    > używam telewizora stacjonarnego, w okienku na monitorze komputera leci mi
    > non stop obraz TV

    Film ogladac na malym monitorku podlaczonym do szumiacego peceta
    pobierajacego wiecej energii od dwukrotnie wiekszego telewizora LCD.. Srubki
    tez widelcem mozna odkrecac, ale po co?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2009-08-03 13:04:23
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
    > monitor nie obsłuży :(

    Samsung 215TW, ma opcje PIP, ale tuner trzeba podlaczyc zewnetrzny. Za to obraz
    jest swietnej jakosci, bardzo dobra matryca SPVA.
    Tu masz opis i fotki z prezentacja opcji PIP
    http://forum.purepc.pl/Monitory-f57/21-Samsung-Syncm
    aster-215tw-t199461.html&st=30

  • 16. Data: 2009-08-03 13:17:00
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 06:20:07 -0700 (PDT), piatkos napisał(a):

    > to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
    > monitor nie obsłuży :(
    >
    > Wojtek

    Mój Gateway FPD2485W obsługuje (i raczej nie jest wyjątkiem).

  • 17. Data: 2009-08-03 17:24:05
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pobierajacego wiecej energii od dwukrotnie wiekszego telewizora LCD..
    > Srubki tez widelcem mozna odkrecac, ale po co?

    ???

    filmów nie oglądam tylko telewizję, włączać 100W TV 32" żeby obejrzeć
    wiadomości, kabaret czy kolejny odcinek drhouse - po co?

    cytuję pytającego:
    "podglądania na ekranie komputera, tego co akurat leci w TV."