  • Data: 2012-07-18 18:38:08
    Temat: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    potrzebuje taki przelacznik, dzwignia ma 60-61 milimetrow
    (moze byc dluzsza oczywiscie - i tak musze ja skrocic zeby
    zastapic drugi)

    nie umiem znalezc na tfu, tfu allegro i ebayu,
    przejrzalem tme i kilka mniejszych sklepikow z googla

    albo jestem slepy albo w katalogach cherry (producent
    tych ktore mam przed soba) dlugosci dzwigni poprostu nie
    ma, zreszta i tak nigdzie wiekszego wyboru nie widze, a
    przy 20 sztukach nikt mi tego nie zamowi

    http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/

    jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia
    i wysle to gdzies do zgrzania...