  • Data: 2012-07-19 17:40:39
    Temat: Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "2m" <2...@w...pl> wrote in message
    news:50074c35$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...
    > AZ7120CEJ długość dźwigni 63,5 mm
    > Zerknij tu:
    > http://www.panasonic-electric-works.com/peweu/en/dow
    nloads/ds_63030_2700_en_az
    > 7.pdf
    > do kupienia w Conradzie
    > http://www.conrad.pl/Prze%C5%82%C4%85cznik-ko%C5%84c
    owy-Panasonic-AZ7120CEJ,-d
    > %C5%82uga-d%C5%BAwignia,-10A,-115-V%2FDC%2F250-V%2FA
    C.htm?websale7=conrad&pi=7
    > 02275 albo może tu http://www.mbb.pl/

    dzieki, niestety, o wiele za duzo przerabiania - inne polaczenia
    bym jeszcze jakos zmiescil, ale te przelaczniki ktore mam sa montowane
    na zatrzaski i bolce przechodzace przez dziurki w obudowie, a dzwignia
    w tych od panasonica i tak bedzie za krotka (w tych ktore podlinkowalem
    zaczyna sie w polowie i ma 60mm a tu na samym koncu a jest tylko
    3mm dluzsza)...