  • 1. Data: 2012-04-20 10:49:17
    Temat: szukam Panasonic KX-TC1701
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    szukam Panasonic KX-TC1701 sluchawki (a dokladnie gumki klawiatury od
    zewnetrznej strony (od sekretarki strzalki gora dol). Moze ktos ma
    gdzies w pudle i zalega niepotrzebne.

    Ew. czy ktos moze wie, gdzie mozna kupic klawisze do archiwalnych
    Panasonicow. Telefon ma ze 100 lat...kiedy jeszcze sprzedawano
    telefony bez homologacji z napisem "na eksport" aby obejsc przepisy. A
    moze ktos gdzies dorabia?

    Wiem, wiem prosciej kupic nowy telefon, ale babcia nie chce innego....

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-04-21 03:25:34
    Temat: Re: szukam Panasonic KX-TC1701
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Wiem, wiem prosciej kupic nowy telefon, ale babcia nie chce innego....

    Ja bym zrobil tak:
    (wymaga precyzji i dosc pewnej, choc delikatnej reki)
    Pazlotko z czekolady, lub alufolia do pieczenia (chyba lepiej), powycinac
    krazki o srednicy wytartej gumki, uwazac, by nie pomiac ich, mala kropelka
    superglue podkleic, jak zaschnie, ewentualnie oczyscic powierzchnie z
    resztek, przyklejone blaszki (cienkie musza byc!) i sciezki stykowe na
    plytce przemyc np. izopropanolem (czyste musi byc), zlozyc, powinno dzialac.
    Nalezy zwrócic uwage, czy nie pojawily sie pekniecia sciezek - raz w
    "lotniku" do TV mialem przypadek, ze mocniejsze, kilkukrotnie niekiedy
    nacisniecie, dopiero powodowalo zadzialanie. Czyszczenie nic nie dawalo,
    gdyz po zlozeniu (wlasnie nie osobno!) problem powracal. okazalo sie, ze
    pekla sciezka "sterujaca" dioda IRED i pilot nic to TV nie nadawal, po
    prostu.
    Ostatecznie, chyba mozna kupic gumke przewodzaca i podkleic.
    Acha, z podklejona alublaszka moze zajsc przypadek, ze raz nacisniety
    klawisz moze zostac "zlapany" wiecej, niz raz... Ale w razie braku laku,
    taki sposób moze pomóc, chocby doraznie.

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.

  • 3. Data: 2012-04-22 13:41:50
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > klawisz moze zostac "zlapany" wiecej, niz raz... Ale w razie braku laku,
    > taki sposób moze pomóc, chocby doraznie.

    Podklejałem kiedyś aluminium w starym chińskim telefonie (jeszcze z
    wybieraniem dekadowym mimo klawiatury) i prawie zawsze łapało kilka razy
    przy naciśnięciu. Ja bym od razu zaczął od kupienia "zestawu naprawczego
    do pilotów". Nie zapomnij ściąć (najlepiej skalpelem) starych gumek tak,
    aby po podklejeniu wysokość była zbliżona. Tak kiedyś naprawiłem
    "Sharpa" z podobnej epoki, co ten twój. Pracował po naprawie dobre 5
    lat, aż padło w nim coś innego.

    Widziałem kiedyś telefon z powlutowywanymi mikroprzełącznikami przy
    jednoczesnym wywaleniu "maty gumowej", ale nie wszędzie się da to zrobić.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-04-29 06:09:04
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]