  • 1. Data: 2017-02-26 17:42:22
    Temat: szorstki lakier gdzieniegdzie
    Od: mKr <m...@o...pl>

    ostatnio zobaczyłem ze w niektorych miejscach mam szorstki lakier, jak
    zrobic zeby był gładki ?

  • 2. Data: 2017-02-27 19:28:05
    Temat: Re: szorstki lakier gdzieniegdzie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.02.2017 o 17:42, mKr pisze:
    > ostatnio zobaczyłem ze w niektorych miejscach mam szorstki lakier, jak
    > zrobic zeby był gładki ?
    Szorstki, bo:
    A. obity, pościerany,
    B. przyczepiły się do lakieru drobinki asfaltu itp.
    C. dużo stał na słońcu (albo auto przywiezione z jakiegoś południowego
    kraju) i od promieni UV zmatowiał?
    Szklanej kuli nie mam, więc nie sprawdzę za Ciebie, musisz to zrobić
    niestety samodzielnie. Sprawdzenie jest łatwe. Jak po przetarciu
    rozpuszczalnikiem zrobi się gładki to masz "B".
    "A" w zasadzie widać gołym okiem.
    "C" występuje silniej na powierzchniach bardziej wystawionych na słońce
    (dach, maska), niż na innych.
    Jacek