  • 1. Data: 2017-02-26 17:49:41
    Temat: nie czaje sukcesu wolnej europy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak to jest, jeśli dojazdy do ronda są jednopasmowe,
    a rondo jest dwupasmowe...

    czy gość zjeżdżający z wewnętrznego pasa ma pierwszeństwo przed gościem
    skręcajmącym z zewnętrznego pasa?

    jak się pierdolną, to czyja wina?

    P.S. proszę nie serwować mi dżołków, ja i tak ich nie rozumiem bo jestem
    niepełnosprawny i do tego nie zasłużyłem

  • 2. Data: 2017-02-26 19:23:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chuj wie. Najbezpieczniej takie rondo omijac a jak sie nie da udawac ze sie samochod
    popsul i powoli jak wszyscy ustapia albo przejada zjechac.

  • 3. Data: 2017-02-26 19:40:48
    Temat: Re: nie czaje sukcesu wolnej europy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no powiem Ci Kolego, że u nas w siedlcach liderzy popis/eu prawie
    wszystkie ronda tak porobili, widać mają jakąś logikę opanowaną...

  • 4. Data: 2017-02-26 21:56:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    N...@g...pl ...

> [...]
    >
    > P.S. proszę nie serwować mi dżołków, ja i tak ich nie rozumiem bo jestem
    > niepełnosprawny i do tego nie zasłużyłem

    O ile pasy nie sa jakos specyficznie wymalowane, to chyba oczywiste ze
    zjezdza się z zewnetrznego pasa. A zeby sie na nim znalezc to trzeba
    zmienic pas i tu juz chyba nie masz problemu kto ma pierwszenstwo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 5. Data: 2017-02-27 00:08:59
    Temat: Re: nie czaje sukcesu wolnej europy. Debil w psychiatryku.
    Od: "Elkantek" <o...@o...pl>

    <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie czaje sukcesu wolnej europy

    To normalne. Debil zamknięty w psychiatryku
    nie będzie czaił.

  • 6. Data: 2017-02-27 17:35:19
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > zmienic pas i tu juz chyba nie masz problemu kto ma pierwszenstwo?

    mam swoje przypuszczenia, ale podejrzewam, że w europie są co najmniej
    nie na miejscu, więc jakbyś napisał KTO ma pierwszeństwo to dzięki!

  • 7. Data: 2017-02-27 17:35:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    debil poddany europejskim dyrektywom jak te twoje wypiski...

  • 8. Data: 2017-02-27 17:41:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-26 o 19:40, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no powiem Ci Kolego, że u nas w siedlcach liderzy popis/eu prawie
    > wszystkie ronda tak porobili, widać mają jakąś logikę opanowaną...

    Żeby się wóz drabiniasty z dyszlem zmieścił.
    Mogą się przecież takie pojawiać na rubieżach EU.

  • 9. Data: 2017-02-27 18:58:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > mam swoje przypuszczenia, ale podejrzewam, że w europie są co najmniej
    > nie na miejscu, więc jakbyś napisał KTO ma pierwszeństwo to dzięki!

    Pytasz, kto ma pierwszenstwo: czy ten co jedzie na danym pasie, czy ten co
    pas zmienia i na niego wjezdza?
    Masz PJ?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 10. Data: 2017-02-27 19:09:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Masz PJ?

    nie wydaje mi się to prawdą, prawda jest taka, że wyborcy platformy
    obywatelskiej górują nad wyborcami pisu i dla tych drugich oczywiste
    jest, że ustępować trzeba liderom po... każdy dobrze opłacany z kiesy
    państwowej policjant Ci to wyjaśni, pałką...