  • 11. Data: 2009-08-10 11:02:17
    Temat: Re: symbian - podpisanie aplikacji
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > faktycznie :)
    >
    > poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

    akurat miałem kupowac, ale własnie mi nadali cer i key

    telefon udalo sie odblokować :) helloOX-em

  • 12. Data: 2009-08-10 20:36:44
    Od: "ven" <v...@u...poczta.onet.pl>

    > Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

    To prosze podaj sposob na zlamanie nowych wersji Symbiana bez posiadania
    certyfikatu.

    Oczywiscie istnieje HelloOX2, ale podpisany oferowany jest tylko dla
    uzytkownikow,
    ktorzy wsparli ten projekt, pozostali aby go zainstalowac musza go najpierw
    podpisac certyfikatem.
    http://helloox2.com

    ven

  • 13. Data: 2009-08-11 16:46:47
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > To prosze podaj sposob na zlamanie nowych wersji Symbiana bez posiadania
    > certyfikatu.

    Nie wspominałem nic o nie posiadaniu certyfikatu

    > Oczywiscie istnieje HelloOX2, ale podpisany oferowany jest tylko dla
    > uzytkownikow

    Wyrobienie certyfikatu to czynność trwająca maksymalnie 4 dni, a w dobrym
    przypadku 24h. Nie widzę problemu...

    --
    Pzdr., Wycior