  • 1. Data: 2009-08-07 17:59:06
    Temat: symbian - podpisanie aplikacji
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy ktos z Was wie jak obecnie najszybciej podpisac aplikacje
    po upgrade systemu chodzi o zainstalowanie helloOX 1.03 dla Nokia E51
    firmware 300.34.56

    chinskie strony cos nie daja rady czekam juz ponad 24h i nic
    www.opda.net.cn tu pisze applyng
    isign.imobile.com.cn - tu sie nie pojawia zakladka z zapisaniem certyfikatu

    http://andy.ehandysoft.com/devcert.php - a tu nic sie nie dzieje

    czy moze ktos opisac jak to obecnie najszybciej?

    nie ma jakiegos generatora? :)

    pozdrawiam
    i dziękuje za udzielenie pomocy

    Amir

  • 2. Data: 2009-08-07 19:07:45
    Temat: Re: symbian - podpisanie aplikacji
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > nie ma jakiegos generatora? :)

    Nie lepiej złamać symbiana?

  • 3. Data: 2009-08-07 21:01:49
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie lepiej złamać symbiana?

    właśnie to staram się zrobić ale dla tej wersji softu ponoć
    to jedyna metoda HelloOX ktory trzeba najpierw podpisać, nastęnie
    os złamie system automatycznie
    kiedyś robilem to inaczej ponoc teraz się nie da starą metodą

  • 4. Data: 2009-08-09 09:52:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    Amir pisze:

> [...]
    > os złamie system automatycznie
    > kiedyś robilem to inaczej ponoc teraz się nie da starą metodą

    wpierw 'lamiesz' system a potem instalujesz co chcesz na nim.

    Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami -
    jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-08-09 10:21:23
    Od: "ven" <v...@u...poczta.onet.pl>

    > wpierw 'lamiesz' system a potem instalujesz co chcesz na nim.

    Zlamanie tej wersji symbiana polega wlasnie na zainstalowani tej aplikacji
    HelloOX, ktora trzeba najpierws podpisac.

    > Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami -
    > jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

    W nowych wersjach symbiana sie tak nie da :(

    ven

  • 6. Data: 2009-08-09 19:23:47
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > W nowych wersjach symbiana sie tak nie da :(

    Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 7. Data: 2009-08-09 22:14:43
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości news:h5hq1g$gel$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos z Was wie jak obecnie najszybciej podpisac aplikacje

    ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
    na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców ;)

    ZeN

  • 8. Data: 2009-08-10 05:44:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

    mi google
    a jaki znasz inny sposob jak mozna to prosze o link

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-08-10 05:46:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami -
    > jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

    no właśnie od roku :) tez tak mialem, ale przed oddaniem telefonu do servisu
    wolalem zrobic update firmwaru

    i teraz nowego nie da sie prawdopodobnie złamać starą metodą z tego co
    opisuja na impact forum

    nowy aby złamać trzeba podpisac HelloOX

    nastęnie ten program złamie symbiana

  • 10. Data: 2009-08-10 05:49:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
    > na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców
    > ;)

    http://allegro.pl/item705201312_certyfikat_symbian_n
    okia_samsung_s60v3_i_s60v5.html

    faktycznie :)

    poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

    pozdrawiam